اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار عسلویه خبر داد

آمادگی شهرداری عسلویه برای اسکان و پذیرایی از مهمانان نوروزی

شهردار عسلویه از آمادگی شهرداری عسلویه برای اسکان و پذیرایی از مهمانان نوروزی خبر داد.

آمادگی شهرداری عسلویه برای اسکان و پذیرایی از مهمانان نوروزی

علی ماندگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: عسلویه دارای موقعیت خاصی در بین شهرهای استان است و باید در توسعه زیرساخت‌های این شهر اهتمام ورزیم.

وی افزود: هم‌اکنون چند طرح مهم و زیرساختی در بندر عسلویه به طور همزمان در دست اجراست که برای تکمیل این طرح‌ها و بهره‌برداری از آنها اهتمام خاصی داریم.

شهردار عسلویه خاطرنشان کرد: افزایش درآمد پایدار شهری در عسلویه مورد توجه مدیریت شهری است و برای دستیابی به این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

ماندگار تصریح کرد: بدون درآمد پایدار شهری نمی‌توانیم پروژه‌های عمرانی را به سرانجام برسانیم و همه باید در ایجاد درآمد پایدار شهری اهتمام ورزیم.

وی اضافه کرد: عسلویه در حوزه گردشگری دارای استعدادهای زیادی است و با توسعه زیرساخت‌های گردشگری می‌توانیم در جذب توریست و گردشگر به موفقیت برسیم.

شهردار عسلویه یادآور شد: برای استقبال از مهمانان نوروزی از هم‌اکنون برنامه‌ریزی لازم را انجام داده‌ایم و امیدواریم در ایام نوروز به شایستگی از مهمانان نوروزی و گردشگران میزبانی کنیم.

ماندگار بیان داشت: ساحل‌سازی و ایجاد کمپینگ‌های نوروزی از برنامه‌هایی است که در دستور مدیریت شهری است و تا اواسط اسفند این برنامه‌ها را عملیاتی می‌کنیم.

وی افزود: برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام نیز برنامه‌ریزی بسیار خوبی صورت گرفته که امیدواریم با تامین منابع مالی به این اهداف برسیم.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول