اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عسلویه خبر داد

اجرای همزمان 78 پروژه مصوب سفر مقام معظم رهبری در عسلویه

فرماندار عسلویه از اجرای همزمان 78 پروژه مصوب سفر مقام معظم رهبری در عسلویه خبر داد.

اجرای همزمان 78 پروژه مصوب سفر مقام معظم رهبری در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مجید محمودی پیش از ظهر امروز در بازدید معاون استاندار بوشهر از پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در عسلویه اظهار داشت: تکمیل این پروژه‌ها گامی موثر در رفع محرومیت از چهره شهرها و روستاهای مختلف این شهرستان است.

وی افزود: عسلویه میزبان پروژه‌های صنعت نفت است و رسیدگی به این منطقه باید مورد تاکید مسئولان این صنعت قرار گیرد تا واژه محرومیت از این منطقه برداشته شود.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: مصوبات سفر مقام معظم رهبری در عسلویه اهمیت و ارزش بسیار زیادی دارد و بدون تردید تکمیل این پروژه‌ها تحولی در شهرستان ایجاد می‌کند که در این مسیر گام‌های بلندی برداشته شده است.

محمودی از اجرای همزمان 78 پروژه مصوب سفر مقام معظم رهبری در عسلویه خبر داد و تصریح کرد: 78 پروژه مهم در جریان سفر مقام معظم رهبری به عسلویه مصوب شد که در بخش‌های مختلف بهداشتی و درمانی و آموزشی و مذهبی و... اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: امروز به همراه معاون استاندار از 18 پروژه بازدید داشتیم که با تاکید معاون برنامه‌ریزی استاندار شاهد شتاب‌بخشی به این پروژه‌ها خواهیم بود.

فرماندار عسلویه بیان کرد: امروز از سه پروژه ورزشی، هشت پروژه بهداشتی درمانی و هفت پروژه آموزشی بازدید داشتیم و برای تامین نقدینگی این پروژه‌ها نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

محمودی یادآور شد: با تلاش صورت گرفته امسال تعداد 57 پروژه از پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و 21 پروژه نیز سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: مسئولان استان تاکید زیادی بر تسریع در تکمیل پروژه‌ها دارند و از همه امکانات موجود برای این مهم بهره می‌بریم.

انتهای پیام/2451/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول