اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رفسنجان:

مرکز فرهنگی شهدای رفسنجان در دهه فجر افتتاح می‌شود

مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رفسنجان گفت: مرکز فرهنگی شهدا رفسنجان با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان در دهه فجر افتتاح می‌شود.

مرکز فرهنگی شهدای رفسنجان در دهه فجر افتتاح می‌شود

علی رسولیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: کمیته ایثارگران دهه فجر سال جاری با برنامه‌های متنوع و پر‌رنگ‌تر از سال قبل به باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم این ایام‌ می‌افزاید.

وی تصریح کرد: چاپ زندگینامه شهدا در هفته‌نامه‌های محلی و گفت‌وگو در رادیو رفسنجان در مورد زندگینامه شهدا از برنامه‌ای این دهه است.

رسولیان افزود: 21 بهمن ماه جاری جلسه‌ای با همسران شهدا در محل بنیاد شهید برگزار و با اعطای هدایایی از این بزرگواران تجلیل می‌شود. 

مسئول بنیاد شهید رفسنجان بیان داشت: گفت‌وگو با زندانیان سیاسی دوران انقلاب و چاپ عکس شهدا در میدان ابراهیم (ع) رفسنجان از دیگر برنامه‌های کمیته ایثار‌گران ستاد دهه فجر است.

وی ابراز داشت: افتتاح مرکز فرهنگی شهدا با هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیون تومان در روز 17 بهمن به همراه افتتاح گلزار شهدای محمودیه بهرامی از دیگر برنامه‌های این کمیته است.

رسولیان نواخته شدن زنگ ایثار به طور نمادین در مدارس شاهد، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و گلباران قبور مطهر شهدا را از برنامه‌های دهه فجر رفسنجان برشمرد.

انتهای پیام/80016/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول