اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/117

احمدی: یادواره شهدای کارگر سنگ معدن رودبار در دهه فجر برگزار می‌شود

فرماندار رودبار گفت: یادواره شهدای کارگر سنگ معدن انبارلو و منجیل همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در رودبار برگزار می‌شود.

احمدی: یادواره شهدای کارگر سنگ معدن رودبار در دهه فجر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، سید محمد احمدی عصر امروز در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان اظهار کرد: شهید یونس حسینی رودبار از نخستین شهدای انقلاب اسلامی است.

وی شهیده فرحناز معصومی را از شهدای انقلاب اسلامی در رودبار عنوان کرد و افزود: رودبار شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

احمدی با بیان اینکه کمیته‌های 17گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی رودبار تشکیل شده است، تصریح کرد: ستادهای مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در رحمت‌آباد و بلوکات، عمارلو و خورگام تشکیل شده است.

فرماندار رودبار از برگزاری یادواره شهدای کارگر سنگ معدن انبارلو و منجیل همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: 250 برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری همزمان با دهه فجر در رودبار اجرا می‌شود.

وی نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس را از جمله برنامه‌های اجرایی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در رودبار عنوان کرد.

احمدی به افتتاح 203 طرح  اشتغالزایی کمیته امداد همزمان با دهه فجر در رودبار اشاره کرد و گفت: یک‌میلیارد و 444 میلیون تومان تسهیلات برای طرح‌های مذکور پرداخت شده است.

فرماندار رودبار، اشتغالزایی طرح‌های کمیته امداد در این شهرستان را 300 نفر اعلام کرد.

وی آبرسانی و انشعابات شهر لوشان را از جمله پروژه‌های افتتاحی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در رودبار خواند و بیان کرد: امسال جایگاه سوخت گاز طبیعی رودبار در دهه فجر افتتاح می‌شود.

احمدی‌ با بیان اینکه استخر شنای صدف منجیل همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود، اظهار کرد: شرکت تعاونی استیل پیشتازان گیلان در دهه فجر افتتاح می‌شود.

فرماندار رودبار مجموع پروژه‌های افتتاحی دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان را 262 طرح عنوان کرد و گفت: 23 میلیارد و 906 میلیون و 700 هزار تومان برای بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور هزینه شده است.

انتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول