اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان بروجرد:

10 طرح اشتغال و خودکفایی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس کمیته امداد شهرستان بروجرد گفت: 10 طرح اشتغال و خودکفایی روستایی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

10 طرح اشتغال و خودکفایی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

علی معظمی امروز در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار فارس در بروجرد با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های متعددی در دهه فجر، اظهار داشت: امسال همزمان با ایام الله دهه فجر ده طرح اشتغال و خودکفایی روستایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 150میلیون ریال کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان پرداخت 35 جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش با اعتباری بالغ بر700 میلیون ریال است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بروجرد خاطرنشان کرد: در این ایام 35 وام کارگشائی به افراد تحت پوشش با مبلغی معادل 350 میلیون ریال پرداخت می‌شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به پرداخت وام اشتغال و خود کفایی به 35 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان یاد‌آور شد: این وام‌ها با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال پرداخت می‌شوند.

معظمی متذکر شد: یکی دیگر از برنامه‌های که در دهه فجر امسال صورت می‌گیرد، بازدید از 35 منزل خانوار تحت پوشش این نهاد است.

وی در ادامه به برپائی همایش زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد در این ایام اشاره کرد و گفت: این همایش با حضور 150 مددجو برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان بروجرد برگزاری همایش و تکریم سالمندان تحت پوشش با حضور 150 مددجو را از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان کرد و یاد‌آور شد: همچنین همایشی با حضور 300 نفر از ایتام و حامیان آن‌ها در طرح اکرام ایتام توسط کمیته امداد این شهرستان برگزار می‌شود.

وی اذعان کرد: به منظور آگاهی بیشتر دختران در آستانه ازدواج این سازمان در نظر دارد، همایشی با حضور آن‌ها دراین ایام مبارک دهه فجر برگزار کند.

معظمی در پایان یادآور شدد: به منظور برگزاری هر چه بهتر این ایام کمیته امداد این شهرستان به نصب بنر در شهر می‌‌پردازد و از مددجویان برای حضور در مراسم‌های جشن باشکوه 22 بهمن امسال دعوت به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/85001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول