اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه بسیج ادارات آذربایجان غربی:

ارتقای سطح فرهنگی روابط عمومی در جنگ نرم الزامی‌ است

فرمانده حوزه بسیج ادارات آذربایجان غربی گفت: ارتقای سطح فرهنگی روابط عمومی در جنگ نرم از الزامات جامعه است.

ارتقای سطح فرهنگی روابط عمومی در جنگ نرم الزامی‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، یوسف حیدری عصر امروز در جلسه‌ای که در سالن استانداری آذربایجان غربی برگزار شد اظهار داشت: پایگاه‌های بسیج عضو اصلی در راستای مقابله با جنگ نرم هستند.

وی افزود: دلیل اجرای جلسه‌های متعدد رسیدن به اهداف گروه صالحین است که جزو اولویت های کاری، معرفتی، بصیرتی و تربیتی بسیج است.

حیدری تصریح کرد: تحقق بخشیدن به آموزه‌های دینی و قرآنی و پیشبرد اهداف نظام اسلامی بنا به فرموده مقام معظم رهبری و فرمانده کل سپاه پاسداران در تشکیلات بسیج جزو ضرورت‌ها است، بر همین اساس باید در مسیر اجرایی شدن این اهداف گام برداریم.

وی با اشاره به این مطلب که برگزاری برنامه‌های فرهنگی در پایگاه‌ها الزامی است اظهار داشت: نیمی از پایگاه‌های بسیج به صورت خودگردان فعالیت می‌کنند و چه بسا جا دارد که این پایگاه‌ها مبلغی را در زمینه اجرایی کردن برنامه‌های فرهنگی، قرآنی هزینه کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: فرماندهان و مدیران ادارات باید بکوشند تا در تقویت روابط عمومی خود موثر باشند، زیرا اهداف جنگ نرم دلسرد کردن مردم از نظام است.

وی بر روی سخنان مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود: روابط عمومی‌ها در ارتقای فرهنگ نقش به سزایی دارند چه بسا برخورد آن‌ها زمینه فکری مناسب و نامناسب در ذهن‌ها بیافریند.

فرمانده حوزه ادارات آذربایجان غربی با اشاره به برنامه‌های متنوع دهه فجر اعلام کرد: مسابقه تیراندازی فرماندهان و مدیران مراکز در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

حیدری افزود: کوهپیمایی 200 نفر از خواهران و غبارروبی مزار شهدا با گروهان 100 نفری مبدل به لباس‌ و پوشش نظامی از دیگر برنامه‌های دهه فجر خواهد بود.

انتهای پیام/61007/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول