اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2 تا 4 بهمن ماه صورت می‌گیرد

برگزاری کارگاه آموزشی اساتید دانشگاه‌های همدان با موضوع جنگ نرم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از برگزاری کارگاه آموزشی سه روزه استادان دانشگاه‌های استان همدان با موضوع جنگ نرم از دوم تا چهارم بهمن در دانشگاه آزاد اسلامی همدان خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی اساتید دانشگاه‌های همدان با موضوع جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سعید جامه‌بزرگی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از سال 1366 با 642 دانشجو فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: این دانشگاه هم‌اکنون دارای 250 عضو هیئت علمی و 300 کارمند در 120 رشته در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی است.

وی بیان کرد: این دانشگاه با 120 هکتار فضای داخلی در چهار دانشکده در حال فعالیت است که یکی از آن‌ها پردیس علوم و تحقیقات است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان پاسداری از ارزش‌های انقلاب، تلاش در راستای وحدت حوزه و دانشگاه، عملیاتی ساختن تغییرات سه‌گانه رهبری، توجه به شایسته‌سالاری و رعایت قوانین، افزایش کیفیت علمی دانشگاه، مدیریت مشارکتی، اعتدال و میانه‌روی را از راهبردهای مدیریتی خود برشمرد.

وی ادامه داد: با افق اعتدال و میانه‌روی بر آن هستیم تا از ظرفیت‌های موجود در استان استفاده کنیم.

جامه‌بزرگی عنوان کرد: کارگاه آموزشی سه روزه استادان دانشگاه‌های استان همدان با موضوع جنگ نرم از دوم تا چهارم بهمن در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این کارگاه به صورت همزمان در چهار سالن و در رابطه با یک موضوع انجام می‌شود و 40 نفر از اساتید شهرهای دیگر اسکان داده می‌شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان تأکید کرد: وضعیت این کارگاه‌ها به صورت آکادمی و علمی برگزار می‌شود و سعی بر آن شده تا به یک کارگاه زنده تبدیل شود.

وی جامعه هدف از این کارگاه را دانشجویان دانست و گفت: در این کارگاه بحث جنگ نرم را از نظر علمی با اساتید آغاز می‌کنیم چرا که اساتید محبوب یکی از اثرگذارترین افراد بر روی دانشجویان هستند.

جامه‌بزرگی تصریح کرد: اساتید آگاه می‌توانند دانشجویان را آگاه و خط فکری آن‌ها را مشخص کنند تا از این طریق بتوان منویات مقام معظم رهبری را در سطح جامعه گسترش داد.

وی در پایان سخنانش تأکید کرد: مقوله مبارزه با جنگ نرم را باید به صورت غیر مستقیم وارد افکار جامعه کرد تا مردم پذیرای آن باشند.

انتهای پیام/89029/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول