اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج رسانه شهرستان بوشهر:

رسانه‌های اسلامی خط‌شکن جنگ نرم دشمن هستند

مسئول بسیج رسانه شهرستان بوشهر گفت: رسانه‌های اسلامی خط‌شکن جنگ نرم دشمن هستند.

رسانه‌های اسلامی خط‌شکن جنگ نرم دشمن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، داود نوشادی ظهر امروز در نشست اعضای بسیج رسانه شهرستان بوشهر، اظهار داشت: ما همیشه دشمن خود را احمق فرض کرده‌ایم و الان دشمن بهتر از ما می‌داند که کدام منبر، کدام رسانه و کدام مداح مؤثرتر است و در عرصه جنگ نرم دشمن، رسانه‌های اسلامی خط شکن هستند.

وی افزود: عرصه بسیج یک عرصه عمومی است که در همه اقشار وجود دارد و بسیج رسانه در همه عرصه‌ها و صحنه‌های حماسی و جهادی فعال است و با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری در راه پیشرفت و پایداری گام برمی‌دارد.

مسئول بسیج رسانه شهرستان بوشهر بیان کرد: بسیج رسانه‌ای صنفی نیست، بلکه تشکیلات نیروی دینی و انقلابی را جهت حرکت تداوم انقلابی مدیریت می‌کند.

نوشادی با اشاره به اینکه دشمن از میدان رسانه وارد جنگ با ایران و کشورهای اسلامی شده است، ابراز داشت: رسانه‌های انقلابی و خبرنگاران بسیجی در رسانه‌ها به صورت ویژه در مقابل تهاجم سخت و نرم دشمن دفاع همه جانبه از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام می‌کند.

وی اضافه کرد: وقتی وارد کوچه و بازار و خیابان و فضای نوین در عرصه می‌شویم، مجلات، روزنامه‌ها، کتاب‌ها و مطبوعات گوناگون و ابزارهای فناوری نوین چشم‌ها را مجذوب خود کرده و دل‌ها را به دنبال خود می‌کشانند و این کالاهای فرهنگی، خوراک معنوی جامعه، خصوصا جوانان هستند.

وی اضافه کرد: بنابراین، اگر رعایت مسائل بهداشتی در خوراک جسمانی ضروری است و هیچ آدم عاقلی به خود اجازه نمی‌دهد که مواد غذایی فاسد و حتی مشکوک مصرف کند، چرا بسیاری از مردم به ویژه جوانان عزیز ما از خواندن این رنگین نامه‌های جداً مضر ابا نکرده و ذهن شکل پذیر و قلب صاف و شفاف خود را در معرض حملات میکروب آنها قرار می‌دهند.

مسئول بسیج رسانه شهرستان بوشهر ادامه داد: پیشگیری از ورود میکروب به بدن، با رعایت مسائل بهداشتی ضروری است و طبعاً جلوگیری از تزریق افکار آلوده و مسموم برخی از رنگین‎نامه‌های فرهنگی ضروری‌تر.

انتهای پیام/66006/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول