اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رباط کریم خبر داد

دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف 200 فقره سرقت داخل خودرو در رباط کریم

فرمانده انتظامی رباط کریم، از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف 200 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در رباط کریم خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف 200 فقره سرقت داخل خودرو در رباط کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس، جعفر علیزاده اظهار داشت: در پی شکایاتی مبنی بر سرقت از داخل خودرو در سطح شهرستان رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان این پایگاه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این خصوص تیم‌های ویژه‌ای تشکیل و تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی سارق یا سارقان این نوع سرقت‌ها آغاز شد و مأموران به صورت گشت‌های ویژه محسوس و نامحسوس به جستجو برای کشف حقیقت پرداختند.

علیزاده افزود: سرانجام با بررسی‌های تخصصی سارق سابقه‌دار که به یک روش ثابت اقدام به باز کردن درب خودروها می‌کرد، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در حین سرقت، دستگیر شد و جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی با بیان اینکه با تلاش کارآگاهان اکثر مالباختگان این سرقت‌ها شناسایی شدند، خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های انجام شده متهم هنگامی که با مدارک مستند پلیس مواجه شد لب به اعتراف گشود و به 200 فقره سرقت داخل خودرو در سطح رباط کریم و تهران اعتراف کرد.

در این زمینه پرونده تشکیل و شناسایی دیگر مالباختگان در پلیس آگاهی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه توجه نکردن به اقدامات پیشگیرانه سرقت، یکی از موارد مؤثر در موفقیت سارقان است، به مالکان خودرو توصیه کرد: برای پیشگیری از این نوع سرقت‌ها باید بر روی خودروی خود لوازم ایمنی همچون وسایلی که از باز شدن درب خودرو و روشن کردن آن توسط سارقین جلوگیری می‌کند و یا حداقل آن را به تأخیر می‌اندازد نصب کنند و تا حد امکان سعی کنند خودروی خود را در پارکینگ‌های عمومی که دارای نگهبان هستند، پارک نمایند.

انتهای پیام/2302/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول