اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دستگیری 12 سارق

74 فقره سرقت داخل خودرو در قزوین کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 12 سارق داخل خودرو و کشف 74 فقره از این نوع سرقت در هفته جاری در این استان خبر داد.

74 فقره سرقت داخل خودرو در قزوین کشف شد

غلامحسین دارایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن در قزوین مأموران انتظامی استان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با تحقیقات پلیس آگاهی استان، دو سارق سابقه‌دار شناسایی و دستگیر شده که متهمان در بازجویی پلیس به ارتکاب 20 فقره سرقت داخل خودرو و قطعات آن در قزوین معترف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: با تلاش مأموران کلانتری 12 قزوین نیز سه سارق داخل خودرو دستگیر و 20 فقره لوازم اتومبیل در این شهرستان کشف شد.

دارایی ادامه داد: همچنین با دستگیری یک سارق سابقه‌دار از سوی مأموران کلانتری 14 قزوین 10 فقره سرقت قطعات خودرو کشف شد.

این مسئول ابراز داشت: در اقدام دیگری مأموران کلانتری 13 قزوین نیز با دستگیری یک سارق داخل خودرو پنج فقره از این نوع سرقت را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: با تلاش مأموران کلانتری 17 قزوین نیز روز گذشته یک سارق دستگیر و شش مورد سرقت لوازم خودرو در این شهرستان کشف شد.

دارایی همچنین از کشف چهار مورد سرقت قطعات خودرو از سوی مأموران کلانتری 11 قزوین خبر داد و گفت: در این اقدام یک سارق سابقه‌دار نیز دستگیر شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در شهرستان البرز قزوین نیز با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان سه سارق داخل خودرو دستگیر و 9 مورد از این نوع سرقت در هفته جاری کشف شده است.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول