اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن و ساختمان همدان خبر داد

بهره‌برداری بیش از 20000 واحد مسکن مهر در همدان

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی همدان با بیان اینکه در نیمه نخست سال آینده پرونده مسکن مهر در استان بسته می‌شود، گفت: از 40 هزار و 596 واحد عقد قرارداد شده 23 هزار و 572 واحد به بهره‌برداری رسیده است.

بهره‌برداری بیش از 20000 واحد مسکن مهر در همدان

حسین جلالیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: تاکنون 60 درصد پروژه‌های مسکن مهر در استان همدان افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه 40 درصد باقیمانده نیز حتی‌الامکان تا 6 ماه نخست سال 93 به اتمام می‌رسد، افزود: در استان همدان از 40 هزار و 596 واحد عقد قرارداد شده 23 هزار و 572 واحد تاکنون به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی همدان تصریح کرد: از 23 هزار و 572 واحد نیز 4 هزار و 451 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر و 19 هزار و 121 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر افتتاح شده است.

جلالیان اضافه کرد: از این تعداد 2 هزار و 447 واحد در قالب تفاهم‌نامه سه‌جانبه، 6 هزار و 227 واحد در قالب تفاهم‌نامه با تعاونی‌های مسکن و 10 هزار و 447 واحد به صورت خودمالک است.

وی با اشاره به قوانین ذکر شده در راستای خانه‌دار کردن مردم بیان داشت: سیاست‌های تأمین مسکن در دولت هشتم به صورت اجاره به شرط تملیک و در دولت نهم و دهم تحت عنوان 99 ساله (مسکن مهر) بوده است. 

وی تکمیل و تحویل پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر را یکی از سیاست‌های دولت یازدهم در بخش مسکن دانست و افزود: دومین سیاست دولت موضوع تأمین مسکن در قالب مسکن اجتماعی بوده که تاکنون دستورالعمل اجرایی آن ابلاغ نشده است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: تأمین مسکن اقشار کم درآمد از عمده‌ترین رهاوردهای طرح مسکن مهر است.

انتهای پیام/89006/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول