اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

مسئولان به تصمیم دولت قبل در خصوص مسکن مهر احترام بگذارند

معاون امور عمرانی استاندار تهران گفت: در خصوص مسکن مهر باید به تصمیم دولت قبلی احترام بگذاریم هر چند آن را قبول نداشته باشیم.

مسئولان به تصمیم دولت قبل در خصوص مسکن مهر احترام بگذارند

حسن کریمی در حاشیه جلسه‌ای که پس از بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام بخش رودهن در شورای اسلامی این شهر برگزار شد در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، مسکن مهر را یکی از حرکت‌های خوبی خواند که در دولت گذشته تصویب و اجرا شد ولی در عمل به خوبی کار نشد.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از پروژه‌های مسکن مهر هیچ‌گونه زیرساختی برای امکانات آموزشی،‌ بهداشتی و فرهنگی فراهم نشده است، افزود:‌ این معضلی است که باید آن را بپذیریم ‌چراکه مردم سرمایه‌ زندگی خود را در این پروژه‌ها گذاشته‌اند و باید در واحدهای مسکونی خود مستقر شوند.

معاون امور عمرانی استاندار تهران ادامه داد:‌ این وظیفه ماست که این امکانات را برای مردم فراهم کنیم و خدمات دهیم و نمی‏‌توانیم بگوییم چون قدیمی‌ها تصمیم گرفته‌‏اند و خوب عمل نکرده‌اند پس به ما ربطی ندارد؛ بلکه باید پاسخگو باشیم و به تصمیم دولت قبلی احترام بگذاریم؛ هر چند آن را قبول نداشته باشیم.

توان احداث کمربندی شمالی شهر رودهن وجود ندارد

معاون امور عمرانی استاندار تهران احداث کمربندی شمالی شهر رودهن را نیز پروژه‌ای بسیار مهم خواند که ردیف ملی هم دارد ولی در حال حاضر با وجود کمبود و نبود اعتبار، توان انجام آن وجود ندارد.

وی در این زمینه پیشنهاد کرد:‌ بهتر است مسئولان، آزادسازی و آماده‌سازی مسیر را انجام دهند تا در صورت تصویب و پذیرش، برای اجرای آن مانند بزرگراه بابایی به پردیس، سرمایه‌گذار بخش خصوصی یا نیمه دولتی کار را انجام دهد.

راه‌اندازی شرکت قطار شهری شهرهای استان تهران

کریمی همچنین درباره مترو یا قطار شهری رودهن نیز تصریح کرد:‌ در حال حاضر در صدد تاسیس، راه‌اندازی و ثبت شرکتی به نام «شرکت قطار شهری شهرهای استان تهران» هستیم.

معاون امور عمرانی استاندار تهران افزود: در صورت تصویب و ابلاغ آن از سوی وزارت کشور، می‏‌توانیم امیدوار باشیم که از ردیف بودجه سال 93 در این شرکت بهره‌مند شده و برای احداث مسیرهای متروی استان تهران اقدام کنیم.

انتهای پیام/2568/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول