اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم والیبال کاله مازندران:

جایگاه تیم‌های لیگ برتری در عملکرد کاله تاثیر چندانی ندارد

کاپیتان ملی‌پوش کاله مازندران گفت: هر چند سایپای البرز در قعر جدول و انتهای آن قرار دارد ولی صدرنشینی یا قعرنشینی تیم‌ها برای ما مهم نیست و ما فقط کار خود را انجام می‌دهیم.

جایگاه تیم‌های لیگ برتری در عملکرد کاله تاثیر چندانی ندارد

عادل غلامی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از آمل بیان داشت: در هفته ششم دور برگشت بازی حساسی مقابل سایپای البرز در کرج داریم.

وی افزود: هرچند سایپا در قعر جدول و انتهای آن قرار دارد ولی صدرنشینی یا قعرنشینی تیم‌ها برای ما مهم نیست و ما فقط کار خود را انجام می‌دهیم.

کاپیتان تیم والیبال کاله مازندران در مورد تمرینات این تیم یادآور شد: تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر مربیان و کادر فنی تیم طی روزهای گذشته سپری کردیم و همه چیز برای انجام بازی زیبا، تماشاگرپسند و پرتحرک در کرج آماده است.

غلامی با اشاره به اینکه در نیم فصل دوم روند بهتری را نسبت به گذشته آغاز کردیم، تصریح کرد: بازیکنان در شرایط روحی و روانی بسیار مطلوبی قرار دارند.

به گزارش فارس، تیم والیبال کاله تنها نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از ساعتی دیگر مقابل تیم والیبال سایپای استان البرز صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/86012/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول