اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال گذشته هم گیتی‌پسند با صدر جدول فاصله داشت

افضل: موفقیت گیتی‌پسند موفقیت اصفهان است/ به لیگ برتر صعود می‌کنیم

مدیرفنی تیم فوتسال نیک اندیش شهرداری گفت: موفقیت تیم فوتسال گیتی‌پسند موفقیت اصفهان است.

افضل: موفقیت گیتی‌پسند موفقیت اصفهان است/ به لیگ برتر صعود می‌کنیم

علیرضا افضل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به شرایط تیمش در لیگ دسته اول فوتسال، اظهار کرد: در حال حاضر با یک بازی کمتر در رده چهارم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال ایران قرار گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه روز پنج‌شنبه هفته جاری با تیم دوم جدول بازی می‌کنیم، تصریح کرد: در صورتی‌که بتوانیم این تیم را شکست دهیم فاصله ما با همان یک بازی کمتر دو امتیاز با تیم دوم جدول می‌شود.

مدیرفنی تیم فوتسال نیک اندیش شهرداری ادامه داد: 4 تیم به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند که در نهایت هم دو تیم به لیگ برتر صعود می‌کنند و ما هم باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا جزو دو تیم بالای جدول قرار بگیریم.

وی متذکر شد: با دلایل خاصی که به‌وجود آمد سال جاری نتوانستم در لیگ برتر حضور پیدا کنم و با صحبتی که با آقای کریمیان مدیرعامل باشگاه نیک اندیش انجام دادم سمت مدیر فنی این تیم را پذیرفتم و خدا را شاکرم در حال حاضر هم شرایط بدی تیم ما ندارد.

افضل در پاسخ به این سئوال که چرا گیتی‌پسند تیم سابق شما فاصله‌اش با صدر جدول زیاد شده است؟ ادامه داد: از این تیم جدا شده‌ام و در حال حاضر راجع به آن صحبت خاصی ندارم اما امیدوارم گیتی‌پسند بتواند با نتایج خوبی که در هفته‌های باقی مانده کسب می‌کند بتواند در پایان قهرمان شود.

وی با بیان اینکه قهرمانی برای گیتی‌پسند دور از دسترس نیست تاکید کرد: سال گذشته هم گیتی‌پسند 4 امتیاز از تیم قم عقب بود اما با تلاش بازیکنان توانستیم در لحظات پایانی قهرمان لیگ برتر شویم و در حال حاضر هم درصورتی‌که این تیم بتواند 3 امتیاز بازی با دبیری را بگیرد فاصله‌اش با صدر جدول 3 امتیاز می‌شود که کار این تیم را برای قهرمانی آسان می‌کند.

مدیرفنی تیم فوتسال نیک اندیش شهرداری عنوان داشت: در صورتی‌ هم که گیتی پسند در دیدار روز جمعه شکست بخورد فاصله این تیم با صدر به 9 امتیاز می‌رسد که کارشان را برای قهرمانی فوق‌العاده سخت می‌کند.

وی ادامه داد: موفقیت گیتی‌پسند موفقیت اصفهان و افتخاری برای این شهر است کاری هم به این مسئله نداریم که ممکن است سرمربی یا بازیکنان این تیم اصفهانی باشند یا خیر. 

افضل در پایان یادآور شد: ساعت 15 روز پنج‌شنبه در سالن گل نرگس واقع در پل تمدن با تیم دوم جدول دیدار می‌کنیم که بازی سختی محسوب می‌شود و امیدوارم که بتوانیم امتیازات کامل این دیدار را کسب کنیم.

انتهای پیام/63020/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول