اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت‌مدیره کانون آرد کشور:

نباید با بی‌مهری‌ها انگیزه تولیدکنندگان را نابود کنیم/مسئولان گندم‌هایم را نمی‌دهند

عضو هیئت‌مدیره کانون آرد کشور گفت: نباید با بی‌مهری‌ها انگیزه تولیدکنندگان را نابود کنیم.

نباید با بی‌مهری‌ها انگیزه تولیدکنندگان را نابود کنیم/مسئولان گندم‌هایم را نمی‌دهند

محمد عصارزادگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت صنعت آرد در این استان اظهار داشت: هیچ‌گونه کمبود و مشکلی در کمیت و کیفیت آرد در استان اصفهان وجود ندارد.

وی ادامه داد: گندم وارداتی به استان وارد می‌شود و طبق نیاز مشتریان که از طریق سامانه به ما اعلام می‌شود به آن‌ها تحویل داده می‌شود.

عضو هیئت‌مدیره کانون آرد کشور خاطرنشان کرد: بر اساس درصد سبوس‌گیری به نانوایان آرد تحویل داده شده و آن‌ها از آن استفاده می‌کنند، در ارتباط با درصد سبوس‌گیری و نوع آردی که در اختیار نانوایان قرار می‌گیرد، مدیریت استان اصفهان تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کند و براساس تصمیمات گرفته شده آرد را تولید و تحویل می‌دهیم.

عصارزادگان با بیان اینکه در حال حاضر کارخانجات آرد استان تنها با حدود 30 درصد ظرفیت خود مشغول فعالیت هستند، عنوان داشت: ظرفیت تولید آرد در استان اصفهان بسیار بالا است، اما نیاز به حمایت مسئولان در این زمینه به خوبی احساس می‌شود.

*به دلیل کمبود گندم در استان وارد کننده گندم شده‌ایم

وی اضافه کرد: به دلیل خشکسالی‌های چند سال گذشته، تولیدات گندم استان اصفهان پاسخگوی نیاز اصفهان نیست.

عضو هیئت‌مدیره کانون آرد کشور عنوان داشت: سال گذشته که اصفهان با کمبود گندم مواجه شد با توجه به کمبودی که احساس می‌شد به طور شخصی 60 هزار تن گندم که متعلق به واحدهای تولیدی خودم بود و با قیمت تمام شده 620 تومان خریداری شده بود را به قیمت پایه گندم دولتی یعنی 465 تومان و با نظارت و هماهنگی‌های لازم در اختیار نانوایان قرار دادم.

عصارزادگان اذعان داشت: با توجه به اینکه مقرر شده بود این گندم با تأییدیه تمام مقامات استان اصفهان به ما برگردانده شود، اما متأسفانه هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفت و این در حالی است که تمام تعهدات واحدهای تولیدی من تحت‌الشعاع این اقدام در حال خسارت دیدن هستند.

رئیس انجمن صنفی کارخانجات آرد استان اصفهان در پایان بیان کرد: امیدوارم احساس انگیزه و کمک به اقتصاد کشور که در صنعتگران و تولیدکنندگان وجود دارد با این بی‌مهری‌ها و خلف وعده‌ها از بین نرود.

انتهای پیام/63028/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول