اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دهدشت مطرح کرد

آغاز نصب سیستم گرمایشی مرکزی در 52 کلاس درس کهگیلویه

مدیر آموزش و پرورش دهدشت گفت: نصب سیستم گرمایشی مرکزی در هفت آموزگاه با 52 کلاس درس در سطح شهرستان کهگیلویه در حال اجرا است.

آغاز نصب سیستم گرمایشی مرکزی در 52 کلاس درس کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، فریدون فاطمی‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات گرمایشی مدارس شهرستان، با بیان اینکه تدابیر لازم برای تهیه، استانداردسازی و ایمن‌سازی سیستم‌های گرمایشی در فصول سرد اندیشیده شده است، اظهار داشت: تجهیز گرمایشی هفت آموزشگاه در سطح شهرستان در دست اجراست.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت تصریح کرد: تلاش خواهیم داشت با ایجاد فضای گرم و آرام برای دانش‌آموزان و معلمان، بستر را برای کیفیت‌بخشی آموزشی و پرورشی فراهم کنیم.

فاطمی‌زاده با اشاره به روند استاندارد سازی تجهیزات گرمایشی در مدارس، ابراز داشت: در راستای ایمن‌سازی سیستم‌های گرمایشی کار تجهیز مدارس به سیستم‌های حرارتی مرکزی در سطح شهرستان در حال اجرا است.

این مسئول از آغاز نصب سیستم گرمایشی شوفاژ و سیستم حرارتی برقی در 52 کلاس درس خبر داد و افزود: تاکنون بسیاری از واحدهای آموزشی کهگیلویه به سیستم گرمایشی حرارتی مرکزی و همچنین بخاری‌های استاندارد و ایمن مجهز شده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه تعداد مدارس موجود در سطح شهرستان را 384 باب با هزار و 45 کلاس درس عنوان کرد.

به گفته فاطمی‌زاده تعداد 397 کلاس درس در 182 آموزشگاه شهرستان از بخاری‌های نفتی کاربراتوری استاندار استفاده می‌شود.

وی تأمین گرمای 272 کلاس در 69 آموزشگاه دیگر را از طریق بخاری‌های گازی استاندارد دانست و ابراز داشت: تعداد 79 کلاس در 9 آموزشگاه در سطح شهرستان مجهز به سیستم حرارتی مرکزی هستند.

فاطمی‌زاده با بیان اینکه در 29 کلاس درس در 4 آموزشگاه اسپلیت‌های دو فصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد خاطر نشان کرد: تجهیز 52 کلاس درس به سیستم گرمایشی مرکزی و حرارتی برقی نیز در حال اجرا است.

وی در پایان بر ضرورت و اهمیت اطلاع‌رسانی و توجیه دانش‌آموزان و معلمان در استفاده مناسب و بهینه از سیستم‌های گرمایشی تأکید کرد.

انتهای پیام/82016/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول