اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

‌در کنار شورای مدارس باید شهردار مدرسه نیز انتخاب شود

شهردار تبریز با اشاره به موفقیت‌های طرح همیار پلیس در خصوص آموزش مسائل رانندگی، گفت: در مدارس نیز می‌توان شهروند محوری را که وظیفه شهروندان است آموزش دهیم.

‌در کنار شورای مدارس باید شهردار مدرسه نیز انتخاب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صادق نجفی امشب در نشست شورای آموزش و پرورش استان، با تاکید بر اهمیت نقش مدارس در مورد آموزش و توسعه شهروند محوری، افزود: یکی از مکان‌هایی که می‌توان تمام ماموریت‌ها و مسئولیت‌هایی که یک شهروند می‌تواند در توسعه آن کمک کند مدارس هستند.

وی بر مدیریت واحد شهری تاکید کرد و اظهار داشت: بدون همدلی و همراهی مردم، توسعه شهر محقق نمی‌شود.

نجفی آموزش شهروندی را اولویت برنامه‌های شهرداری تبریز عنوان کرد و گفت: با استفاده از آموزه‌های دینی، رویکردهای مصرف‌گرایی در جامعه قابل اصلاح است.

شهردار تبریز در ادامه پیشنهاد داد، با توجه به این مسائل باید برای هر یک از مدارس راهنمایی و دبیرستان ‌تبریز در کنار شورای مدارس شهردار مدرسه نیز انتخاب شود.

نجفی از مهمترین اهداف و سیاست‌های این طرح می‌توان به تامین آگاهی مورد نیاز زندگی شهری در محیط مدرسه، تقویت روح همکاری گروهی و تقسیم کار جمعی، توجه به ارتقاء تحصیلی دانش آموزان، گسترش نشاط و نور در فعالیت‌های اجتماعی برقراری ارتباطات کافی دانش‌ آموزان با مراکز و نهادهای محلی، ارائه آموزش‌های پایه شهروندی در سنین نوجوانی و . . . اشاره کرد.

انتهای پیام/60001/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول