اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

اکثر بیمارستان‌های کاشان توسط خیران ساخته شده است

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در حال حاضر اکثر بیمارستان‌های شهرستان کاشان توسط خیرین کاشانی احداث شده است.

اکثر بیمارستان‌های کاشان توسط خیران ساخته شده است

حسین نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین عوامل بهره‌مندی از زیرساخت‌های بهداشت و درمان در شهرستان کاشان حضور و فعالیت‌های چشمگیر اعضای هیئت علمی و دانشگاه علوم پزشکی در این شهرستان است.

وی افزود: پیش از راه‌اندازی جراحی قلب در بیمارستان شهید بهشتی ‌کاشان همه هفته بیش از 50 نفر از بیماران قلبی شهرستان کاشان برای معالجه به تهران مراجعت می‌کردند که با راه‌اندازی مرکز جراحی قلب در بیمارستان شهید بهشتی ‌کاشان از مراجعه بیماران قلبی کاشان به تهران جلوگیری و در وقت و هزینه بیماران صرفه‌جویی شد.                                                                                                                                   مدیرعامل مجمع خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، استفاده از دستگاه‌های ام.ار.آی را برای جمعیت‌های بالای یک میلیون و در مراکز استان‌ها اعلام کرد و افزود: شهرستان کاشان با جمعیتی حدود 400 هزار نفر، به برکت وجود خیرین بخش سلامت در کاشان از امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته پزشکی برای معالجه بیماران بهره‌مند است.

نیکزاد یادآور شد: بخش بهداشت و درمان شهرستان کاشان امروز به برکت خیرین شهرستان کاشان از بسیاری امکانات زیرساختی و تجهیزات پزشکی درمانی که فقط مراکز استان‌ها از آن استفاده می‌کنند بهره‌مند است.

وی در ادامه شهرستان کاشان را یکی از شهرهای با سابقه کشور در امور خیریه ذکر و عنوان کرد: در حال حاضر اکثر بیمارستان‌های شهرستان کاشان توسط خیرین کاشانی احداث شده است که این امر بیانگر استعداد و ظرفیت‌های بالای خیرین در شهرستان کاشان است.                                                                                         

نیکزاد بر نقش مهم اطلاع‌رسانی فعالیت‌های مجمع خیرین سلامت کاشان توسط رسانه‌ها تأکید کرد و افزود: رسانه‌ها امروز نقش تعیین‌کننده‌ای در تنویر افکار عمومی دارند.

انتهای پیام/2406/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول