اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پاییز امسال صورت گرفت

کمک 700 میلیون تومانی خیرین گچسارانی در عرصه سلامت

مدیرعامل مجموعه خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیرین گچسارانی در پاییز امسال بیش از 700 میلیون تومان کمک خیرخواهانه در عرصه سلامت و بهداشت داشته‌اند.

کمک 700 میلیون تومانی خیرین گچسارانی در عرصه سلامت

سالار جوکار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در راستای فعالیت‌های خیرخواهانه و نیکوکاری همچنین توجه به مردم کم‌بضاعت گچساران به ویژه در عرصه بهداشت و سلامت خیرین این شهرستان در پاییز 92 نیک‌اندیشی را به اوج رساندند.

وی با تشریح اقدامات صورت گرفته توسط خیرین گچسارانی در پاییز امسال افزود: در همین راستا خانواده توفیقی با خریداری ساختمانی، نسبت به راه‌اندازی درمانگاه بهداشتی درمانی در محلی نزدیک به دفتر نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با نام زنده‌یاد سید محمدتقی توفیقی اقدام کردند.

وی افزود: این خانواده خیر همچنین راه‌اندازی پایگاه درمانی بهداشتی دیگری را با مبلغ 80 میلیون تومان در محل کوی کارکنان در دست اقدام دارند.

جوکار تصریح کرد: از دیگر اقدامات خیرین گچسارانی می‌توان به کمک 115 میلیون تومانی نصرالله خادمی معادل 40 درصد ساخت درمانگاه سرپایی بیمارستان شهید رجایی اشاره کرد.

مدیرعامل مجموعه خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: خرید 10 ویلچر، یخچال و اهدا آن به بیمارستان شهید رجایی گچساران همچنین اختصاص 21 میلیون تومان به ساخت یک پایگاه اورژانس 115 شهری توسط آقای علیزاده از دیگر اقدامات خیرین این شهرستان در پاییز امسال بود.

جوکار ادامه داد: خرید دستگاه کرانیوم برقی توسط آقای مکاریان‌پور برای بخش جراحی مغز بیمارستان شهید رجایی گچساران از دیگر فعالیت‌های خیرخواهانه خیران این شهرستان بوده است.

وی کمک 50 میلیون تومانی آقای بهاری‌فر برای بازسازی اورژانس بین راهی 115 شهری در امامزاده جعفر(ع) را از دیگر اقدامات مجموعه خیرین گچساران عنوان کرد و گفت: پدر شهید مرادی نیز مبلغی معادل 115 میلیون تومان برای ساخت اورژانس اهدا کردند همچنین خانواده شهید مرادی برای راه‌اندازی یک پایگاه جاده‌ای در روستای دژ سلیمان قول مساعد داده‌اند.

جوکار تأکید کرد: مبالغ خیرخواهانه خیرین گچسارانی در پاییز امسال از نیمه دوم آبان‌ تا پایان آذرماه بیش از 700 میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/82014/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول