اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال شهر زیراب مطرح کرد

راکد بودن مصوبه راه‌اندازی اداره ورزش و جوانان در زیراب

رئیس هیئت والیبال شهر زیراب با انتقاد از عدم راه‌اندازی اداره ورزش و جوانان شهر، گفت: بیش از پنج ماه مصوبه راه‌اندازی نمایندگی اداره ورزش و جوانان شهر زیراب راکد مانده است.

راکد بودن مصوبه راه‌اندازی اداره ورزش و جوانان در زیراب

احمدعلی قبادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به تصویب راه‌اندازی اداره نمایندگی ورزش و جوانان در شهر زیراب، گفت: در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و مسئولان شهرستانی و شهری در شهریور ماه سال جاری برگزار شده بود، راه‌اندازی نمایندگی اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه در شهر زیراب تصویب شد.

رئیس هیئت والیبال شهر زیراب با بیان اینکه یک واحد ساختمان 120 متری را در آن جلسه برای راه‌اندازی اداره ورزش و جوانان اختصاص دادم، افزود: پرداخت هزینه آب و برق و گاز را هم متعهد شده‌ام تا شاهد ارتقای ورزش شهر زیراب باشیم.

وی با انتقاد از اینکه بیش از پنج ماه مصوبه راه‌اندازی اداره ورزش و جوانان راکد مانده است، خاطرنشان کرد: شهر زیراب به عنوان پرجمعیت‌ترین شهر شهرستان سوادکوه و دارای عناوین مختلف ورزشی است که راه‌اندازی نمایندگی اداره ورزش و جوانان می‌تواند به توسعه ورزشی کمک کند.

قبادیان با تاکید بر اینکه به ورزش شهرستان سوادکوه و شهر زیراب به اندازه شایستگی‌های ورزشی آن توجه نمی‌شود، متذکر شد: اداره کل ورزش و جوانان علاوه بر حساسیت برای توسعه ورزش ساری و شهرهای بزرگ به توسعه ورزشی شهرستان‌های توانمند کمک کنند.

انتهای پیام/86015/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول