اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بردسکن:

اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به ورزش شهرستان‌ها توجه ندارد

امام جمعه موقت بردسکن با بیان اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به ورزش شهرستان‌ها توجه ندارد، گفت: با گذشت 120 روز تاکنون فردی برای ریاست این اداره در بردسکن معرفی نشده است.

اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به ورزش شهرستان‌ها توجه ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام محرم مصوری ظهر امروز در پی تقاضای جمعی از جوانان و ورزشکاران در خصوص عدم معرفی رئیس جدید در اداره ورزش و جوانان این شهرستان، اظهار کرد: بی‌توجهی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی جای سؤال دارد، زیرا با وجود اینکه فردی توسط فرمانداری شهرستان برای این تصدی به استان پیشنهاد شده است؛ حرکتی را شاهد نیستیم و همه فعالیت‌های ورزشی این شهرستان راکد مانده است.

وی افزود: از 3 ماه پیش رئیس قبلی به دلیل انتقال به مشهد، این مسئولیت را رها کرده و اداره‌کل هم اقدامی در این خصوص نداشته است.

حسین موسوی از ورزشکاران این شهرستان گفت: در طول چند ماه گذشته فعالیت‌های ورزشی راکد بوده و با توجه به اینکه در آستانه دهه مبارک فجر هستیم امیدواریم اداره‌کل استان خراسان رضوی نسبت به معرفی رئیس جدید در این اداره اقدام کند.

بردسکن از دیرباز مهد ورزش و رشته‌های ورزشی مختلف و دارای جایگاه در استان بوده است که بیم آن می‌رود، که با این‌گونه بی‌مهری به شهرستان جوانان ورزشکار دلسرد شوند.

شهرستان بردسکن دارای 100 روستا و آبادی است و در بیش از نیمی از روستاها جوانان علاقمند به ورزش در زمین‌های خاکی تلاش می‌کنند لذا نظارت بر کار ورزشی آنان دلگرمی بیشتری را برایشان در پی خواهد داشت.

فرماندار بردسکن نیز در همین راستا گفت: بیش از 60 روز است که پیرو تقاضای اداره‌کل فردی علاقمند به ورزش و از ورزشکاران منطقه را برای تصدی این امور پیشنهاد داده‌ایم که تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

محمد‌اسماعیل یعقوب‌زاده از اداره‌کل ورزش و جوانان استان خواست از آنجا که این اداره متولی جوانان و ورزشکاران است، به این مهم هر چه سریع‌تر رسیدگی شده و تکلیف رئیس جدید مشخص شود.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول