اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

هرگونه بد عهدی غرب در مذاکرات هسته‌ای به اقتدار ایران می‌انجامد

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: هرگونه بد عهدی از سوی دولت‌های غرب در خصوص مذاکرات هسته‌ای قطعاً به ایستادگی و اقتدار تمام ایران در مقابل آنان می‌انجامد.

هرگونه بد عهدی غرب در مذاکرات هسته‌ای به اقتدار ایران می‌انجامد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، محمد اسکندری صبح امروز در یادواره شهدای اصناف ملایر اظهار کرد: با وجود هجمه‌های سنگین دشمنان داخلی و خارجی با برگزاری یادواره‌های شهدا، ارزش‌های انقلاب اسلامی زنده خواهد ماند.

وی با بیان اینکه جامعه نیاز به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دارد، افزود: باید در این محافل و مجالس، سیره و منش و ولایت‌مداری شهدا بیان شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان داشت: بزرگ‌ترین شاخصه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس، ولایت‌مداری آنها بود.

وی خاطرنشان کرد: در زمان جنگ اصل و محور رزمندگان اسلام فرامین ولایت فقیه بود.

وی با اشاره به مقاومت مردم خرمشهر در مقابل لشکر مجهز بعث عراق ادامه داد: ایمان و اعتقاد و ولایت‌مداری رزمندگان اسلام توانست روزها دشمن بعثی را پشت دروازه‌های شهر خرمشهر نگه دارد.

اسکندری از دیگر خصوصیات شهدا را طهارت، پاکیزگی و تقوا برشمرد و تصریح کرد: دشمن در هشت سال دفاع مقدس از نظر تجهیزات و امکانات نظامی بسیار قدرتمند بود، اما رزمندگان اسلام با ایمان به خدا و حرارت و شور و نشاط خود در مقابل دشمن ایستادند.

وی با اشاره به بصیرت و قدرت تحلیل رزمندگان گفت: با وجود هجمه‌ها و تبلیغات دشمن در ایام جنگ تحمیلی شهدا تنها گوش به فرامین رهبر خود داده و فریب تبلیغات دشمن را نمی‌خوردند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر شادابی، نشاط، خوش‌خلقی، محبت و سعه صدر را از دیگر خصوصیات رزمندگان دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: در سایه ولایت‌مداری و تبعیت محض از ولایت توانستیم در جنگ تحمیلی پیروز شویم.

وی با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی بعد از 34 سال همچنان عزت خود را حفظ کرده است، یادآور شد: این عزت تنها در سایه ولایت‌مداری به دست آمده است.

اسکندری با اشاره به تحولات اخیر دنیا خاطرنشان کرد: مشکل آمریکا و استکبار با ایران در انرژی هسته نیست، بلکه مشکل اصلی آنان اعتقادات و رشد انقلاب اسلامی و گسترش آن در جهان است.

وی اضافه کرد: هرگونه بد عهدی از سوی دولت‌های غرب در خصوص مذاکرات هسته‌ای قطعاً به ایستادگی و اقتدار تمام ایران در مقابل آنان می‌انجامد.

در پایان نیز یکی از راویان هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطرات شهدا پرداخت و از فعالان بسیج اصناف ملایر تقدیر شد.

انتهای پیام/89006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول