اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر مطرح کرد

تبلیغات زودهنگام وابستگان به دولت برای فتح مجلس آینده

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم گفت: اخیرا شاهد تبلیغات زودهنگام برخی وابستگان به دولت برای فتح مجلس آینده هستیم که می‌تواند موجب نگرانی مردم شود.

تبلیغات زودهنگام وابستگان به دولت برای فتح مجلس آینده

عبدالکریم جمیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر در ارتباط با اقدام برخی وابستگان به دولت برای تبلیغات زودهنگام به منظور ورود به مجلس آینده اظهار داشت: دولت باید به فکر حل مشکل اساسی امروز مردم که اقتصاد و تورم و معیشت است باشد.

وی افزود: به اعتقاد ما این موضوع باید در دستور کار دولت باشد نه اینکه دولت یا وابستگان به دولت به فکر به دست آوردن قدرت با فتح مجلس آینده باشند که این امر می‌تواند موجب نگرانی مردم شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم تصریح کرد: معتقد هستیم رئیس جمهور باید با دستور اکید خود این افراد را از انجام چنین اقدامات منع کند تا به اختلاف دولت و مجلس دامن نزنند.نباید به‌گونه‌ای عمل شود تا به جامعه القا شود که مجلس نمی‌خواهد با دولت تعامل داشته باشد چراکه مجلس همواره نشان داده با دولت تعامل داشته و سند آن هم خدمت به مردم است.

وی تاکید کرد: اینکه عده‌ای از سیاسیون ترفندی به کار بگیرند که به عدم تعامل دولت و مجلس منجر شود کار درستی نیست و رئیس جمهور باید به وابستگان به دولت یا دولتمردان در این زمینه تذکر جدی دهد.

جمیری گفت: زمانی که مجلس از بازوی نظارتی خود استفاده می‌کند عنوان می‌شود که مجلس با دولت سرستیز دارد اما این ابزار نظارتی از ظرفیت‌های مجلس است که در قالب سوال، استیضاح، تحقیق و تفحص و .. هرگاه صلاح بداند از آن استفاده می‌کند.

نماینده مردم بوشهر تصریح کرد: مجلس با دولت دشمنی و کینه ندارد و بلکه به دنبال کارآمد کردن دولت است و مردم نیز بدانند که مجلس برای انجام خدمت و کارآمد کردن دولت از این فرصت استفاده می‌کند و همراهی با دولت به این معنا نیست که مجلس نظارت خود را کنار بگذارد.دولت باید به نگاه نظارتی مجلس احترام بگذارد و این یک حرکت ناهماهنگ نخواهد بود.

انتهای پیام/66006/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول