اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهداشت و درمان شرکت نفت خارگ مطرح کرد

راه‌اندازی دستگاه امحاء زباله در بیمارستان خارگ

رئیس بهداشت و درمان شرکت نفت خارگ از راه‌اندازی دستگاه امحاء زباله در بیمارستان خارگ خبر داد.

راه‌اندازی دستگاه امحاء زباله در بیمارستان خارگ

به گزارش خبرگزاری فارس از خارگ، محسن لشکری صبح امروز در نشست مسئولان خارگ اظهار کرد: دستگاه امحاء زباله‌های بیمارستان خلیج فارس صنعت نفت خارگ خریداری شده است که در حال حاضر بصورت آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفته است و با توجه به حجم کم زباله‌ها، در هفته سه روز مورد استفاده قرار می‌گیرد و زباله‌های عفونی را امحاء می‌کند و به زودی در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی افزود: ما از این بابت در آینده مشکلی نخواهیم داشت و آمادگی این را نیز خواهیم داشت تا با قراردادی که با سایر درمانگاه‌ها و مراکز درمانی در سطح جزیره خارگ می‌بندیم، زباله‌های عفونی آن‌ها را نیز توسط دستگاه خود بسوزانیم.

محمد بلالی نماینده سازمان اداره بندر و دریانوردی خارگ نیز عنوان داشت: اداره بندر و دریانوردی خارگ نیز زمینی را در غرب ساختمان جدید این سازمان برای امحاء زباله تعبیه کرده است و به زودی این دستگاه خریداری و نصب خواهد شد.

وی افزود: تیم‌های گشت دریایی ما بصورت روزانه و لحظه‌ای محل‌های مورد نظر را کنترل می‌کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد خاص، با ما اطلاع می‌دهند و ما نیز اقدامات لازم را در این زمینه انجام می‌دهیم.

بلالی تصریح کرد: همچنین یک بارج نیز برای جمع آوری زباله‌های شناورهای دریایی خریداری شده است که پس از جمع آوری آن‌ها را به بیرون از جزیره انتقال دهیم.

انتهای پیام/66006/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول