اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیری در گفت‌وگو با فارس:

2 کشتی‌گیر قمی در مسابقات جوانان کشور صاحب مدال شدند

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: دو کشتی‌گیر قمی در مسابقات جوانان کشور صاحب مدال شدند.

2 کشتی‌گیر قمی در مسابقات جوانان کشور صاحب مدال شدند

محسن وزیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: حضور کشتی‌گیران جوان و آینده‌دار قمی در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور تعداد اعزام‌های این هیئت به مسابقات کشوری در سال جاری را به بیش از 33 اعزام افزایش داد و خوشبختانه بیشتر این اعزام‌ها پربار بود.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان از کشتی‌گیرانی که در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور موفق به کسب عناوین برتر می‌شدند و یا در این پیکارها از نظر کمیته فنی درخشش قابل توجهی نشان می‌دهد، برای حضور در تمرینات تیم ملی دعوت می‌کرد، کشتی‌گیران قمی نیز تمام توان خود را به کار گرفتند تا در این پیکارها بدرخشند.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم عنوان داشت: جوانان مستعد، آینده‌دار و توانمندی که مربیان پرتلاش و دلسوز کشتی قم تربیت کرده‌اند با توجه به تمرینات بسیار خوبی که زیر نظر کادر فنی خود داشتند در دو وزن این مسابقات خوشبختانه موفق به کسب مدال و به دست آوردن مجوز حضور در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان شدند.

وی ادامه داد: این مایه خرسندی و غرور دست‌اندرکاران ورزش قم به خصوص خانواده کشتی است که ما هر ساله حضور کشتی‌گیران مستعد قمی در ترکیب تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و حضور آنها در رقابت‌های مهم برون مرزی را مشاهده می‌کنیم.

وزیری اذعان کرد: اتفاق مهمی که در کشتی قم رخ داده این است که هر سال کشتی‌گیرانی که سال قبل در رده سنی پایین‌تر عضو تیم ملی بوده‌اند، به تیم ملی رده سنی بالاتر راه می‌یابند و خوشبختانه جزو نفرات اصلی تیم‌های ملی در رقابت‌های آسیایی، جهانی و بین‌المللی کشتی فرنگی انتخاب می‌شوند.

وی افزود: اکنون نیز که شاهد درخشش کشتی‌گیران قمی در مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان هستیم و در حالی که برترین‌های این مسابقات برای اعزام به رقابت‌های جهانی و آسیایی سال 2014 انتخاب می‌شوند، دو کشتی‌گیر قمی نیز در بین نفرات دعوت شده به اردو قرار خواهند گرفت.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور در شهرستان نوشهر استان مازندران به انجام رسید، اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته کشتی‌گیران مدعی در هشت وزن با یکدیگر رقابت کردند و از قم نیز هشت کشتی‌گیر در این رقابت‌ها به میدان رفتند و دو نفر آنها در اوزان 75 و 96 کیلوگرم صاحب مدال شدند.

وی در خاتمه با اشاره به اسامی نفرات مدال‌آور قم از این رقابت‌ها بیان کرد: به نمایندگی از هیئت کشتی استان قم مهدی ابراهیمی در وزن 75 کیلوگرم موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز شد در حالی که یحیی جساس در وزن 96 کیلوگرم به مقام نایب قهرمانی و نشان نقره دست یافت.

انتهای پیام/78002/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول