اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم ووشوی تاکسیرانی آمل:

ووشوکاران آملی مقابل پرشین مغلوب شدند

سرپرست تیم ووشوی تاکسیرانی آمل گفت: ووشوکاران آملی که در هفته‌های اول و چهارم لیگ برتر مقابل تیم‌های سیستان و بعثت به پیروزی رسیدند در هفته پنجم مقابل پرشین تهران مغلوب شدند.

ووشوکاران آملی مقابل پرشین مغلوب شدند

محمدرضا موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آمل با اشاره به عملکرد نماینده مازندران در لیگ برتر ووشو اظهار داشت: تیم ووشوی تاکسیرانی آمل با ورزشکاران جوان و بومی امسال سومین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند.

وی با اعلام اینکه امسال لیگ برتر ووشو با 10 تیم در دو گروه برگزار شده که تاکسیرانی آمل در گروه دوم با بعثت کرمانشاه، دانشگاه آزاد اسلامی، فروشگاه زنجیره‌ای سیستان و بلوچستان و پرشین دیدار می‌کند، گفت: مبارزات در دو بخش ساندا و تالو به صورت متمرکز در آکادمی ووشوی فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران در تهران پیگیری می‌شود.

موسوی با اشاره به نتایج هفته‌های مختلف نماینده آمل در لیگ برتر ووشو متذکر شد: در هفته اول فروشگاه زنجیره‌ای رفاه سیستان و بلوچستان را با نتیجه سنگینی شکست دادیم و در هفته دوم استراحت داشتیم.

سرپرست تیم ووشوی تاکسیرانی آمل ادامه داد: هرچند در هفته سوم مقابل تیم مدعی دانشگاه آزاد اسلامی شکست سنگینی خوردیم ولی در چهارم گام لیگ برتر بعثت کرمانشاه را با نتیجه 11 بر صفر قاطعانه شکست دادیم.

وی با اعلام اینکه تاکسیرانی آمل در هفته چهارم به عنوان تیم اخلاق مسابقات معرفی شد، بیان داشت: چند روز گذشته هفته پنجم این رقابت‌ها نیز با مبارزه ووشوکاران آملی مقابل تیم مدعی قهرمانی پرشین دنبال شد.

سرپرست تیم ووشوی تاکسیرانی آمل اضافه کرد: در این مبارزات سنگین و حساس نتوانستیم پیروزی را از آن خود کنیم و در پایان با نتیجه 11 بر دو مغلوب شدیم.

موسوی عملکرد ووشوکاران آملی در این مسابقات را نسبت به سال‌های گذشته رضایت‌بخش ارزیابی کرد.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول