اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیجار خبر داد

اجرای 50 طرح محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی در بیجار

فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه تمرکز بر محرومیت‌زدایی از برنامه‌های مهم بسیج است، از اجرای 50 پروژه محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی طی 3 سال گذشته خبر داد.

اجرای 50 طرح محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی در بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سیدحسین محمودی شامگاه سه‌شنبه در جلسه بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی شهرستان بیجار که با حضور سردار سیدضیاءالدین حزنی فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و معاون فرماندار در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: پروژه‌ها و طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج از برنامه‌های مهم بسیج سازندگی است که در شهرستان بیجار با دقت و تمرکز بسیاری در حال پیگیری و انجام است.

وی افزود: اهداف والای بسیج سازندگی آبادانی، سازندگی و محرومیت‌زدایی و شناخت محرومیت‌ها و گسترش عرصه فعالیت‌هاست.

فرمانده سپاه بیجار، تعمیم اهداف بسیج سازندگی به اقشار مختلف مردم را امری ضروری خواند و گفت: نگاه و حرکت ما باید نگاهی انقلابی در راستای سازندگی و محرومیت‌زدایی باشد.

به گفته محمودی، پروژه‌ها و طرح‌های محرومیت‌زدایی با عنایت مقام معظم رهبری برای خدمت به مردم در سراسر کشورمان توسط قرارگاه سازندگی کوثر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به ادغام سازمان جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی، گفت: پس از این ادغام رسالت جهاد سازندگی از بین نرفت، بلکه رسالت آن که ساخت کشور و محرومیت‌زدایی بود با بکارگیری توان جوانان انقلابی و با تدابیر مقام معظم رهبری به بسیج واگذار شد.

فرمانده سپاه بیجار اضافه کرد: بسیج سازندگی با هدف خدمت به مردم و به ویژه روستائیان و محرومان به فرمان رهبر فرزانه انقلاب ایجاد و فعال شد.

محمودی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات قرارگاه خاتم‌الانبیاء در راستای محرومیت‌زدایی، گفت: تلاش قرارگاه خاتم در راستای رفع محرومیت و سازندگی قابل ستایش است.

وی، احداث خانه عالم، مرمت و ساخت مسجد، ساخت خانه ایتام، آبرسانی به مناطق روستایی، ساخت سرویس بهداشتی، ساخت غسالخانه و زمین ورزشی را از جمله اقدامات بسیج سپاه بیجار در حوزه محرومیت‌زدایی عنوان کرد.

فرمانده سپاه بیجار در پایان اقدامات انجام شده در سرفصل‌های محرومیت‌زدایی را نشأت‌گرفته از تفکر سردار رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس دانست و تدابیر فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء در راستای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان بیجار را شایسته تقدیر عنوان کرد.

انتهای پیام/79015/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول