اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور

ایثار قم با اختلاف 20 گل از هیئت زنجان انتقام گرفت

تیم بسکتبال با ویچلر ایثار قم در دومین مسابقه خود از مرحله چهارم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویچلر باشگاه‌های کشور به سختی از تیم همیاری زنجان انتقام گرفت.

ایثار قم با اختلاف 20 گل از هیئت زنجان انتقام گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم که با کسب برتری مقابل تیم هیئت مرکزی به ششمین پیروزی خود در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور دست یافته بود، در دومین مسابقه خود از مرحله چهارم به مصاف تیم همیاری زنجان رفت و انتقام شکست‌های قبلی خود مقابل این تیم در مرحله مقدماتی را به سختی گرفت.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در ادامه دیدارهای چهارمین مرحله دور مقدماتی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در سالن شهید محمود رضائیان قم میزبان تیم بسکتبال با ویلچر همیاری زنجان بود که با پیروزی میدان را ترک کرد و بدین ترتیب توانست شکست‌هایی که در مراحل اول و سوم از تیم همیاری زنجان خورده بود را با پیروزی جالب توجهی که با اختلاف 20 گل کسب کرد، از این تیم بگیرد.

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار قم در این دیدار در حضور تماشاگران طرفدار خود بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده خود در جدول رده‌بندی گروه دوم این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را به سختی شکست دادند.

دو تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم و همیاری زنجان تا قبل از شروع مرحله چهارم رقابت‌های لیگ برتر در قم 14 امتیازی بودند و تیم ایثار به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر قرار داشت و همیاری تیم دوم جدول بود اما در نخستین روز برگزاری مرحله چهارم تیم ایثار قم از سد هیئت مرکزی گذشته بود و تیم همیاری زنجان در میان ناباوری به تیم شهرداری آمل باخته بود تا اختلافی یک امتیازی به سود ایثار بین آنها ایجاد شود.

بدین ترتیب در پایان چهار زمان 10 دقیقه‌ای مفید دیدار تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم و همیاری زنجان که تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بودند، تیم ایثار قم توانست با نتیجه جالب توجه 75 بر 55 حریف خود را به سختی شکست دهد.

با نتیجه‌ای که در دیدار تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم و همیاری زنجان ایجاد شد شاگردان جواد شهره غلامی در تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با کسب 18 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفتند و صعود خود به مرحله نهایی این رقابت‌ها را قطعی کردند.

همچنین تیم هیئت مرکزی با 17 امتیاز در مکان دوم جای گرفت، همیاری زنجان با 16 امتیاز سوم شد و تیم شهرداری آمل با 15 امتیاز در مکان چهارم قرار گرفت.

در ادامه این بازی‌ها تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم به مصاف تیم شهرداری آمل می‌رود و تیم بسکتبال با ویلچر هیئت مرکزی در جدالی حساس و نفس‌گیر مقابل تیم بسکتبال با ویلچر همیاری زنجان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/78002/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول