اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان گرمی:

انقلاب اسلامی بت طاغوتیان زمان را شکسته است

فرماندار شهرستان گرمی گفت: انقلاب اسلامی ایران در سه دهه اخیر با حرکت و رستاخیز خود توانسته بت استکبارگران و مستبدان روزگار را بشکند.

انقلاب اسلامی بت طاغوتیان زمان را شکسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود علایی عصر امروز در جلسه گرامیداشت ستاد دهه فجر در گرمی اظهار داشت: در سخت‌ترین شرایط و بحرانی‌ترین اوضاع امام راحل در حرکتی تاریخی با همراهی ملت به اقدامی ماندگار دست زد تا بتواند ملت ایران را بعد از ده‌ها سال نظام استبدادی و طاغوتی نجات داده و در مسیر عزت و افتخار واقعی قرار دهد که ادامه این حرکت عظیم و توفنده همچنان نیازمند حضور آگاهانه و پشتوانه با بصیرت ملت ایران است.

وی با بیان اینکه دشمن با حربه‌های مختلف در صدد تفرقه‌افکنی و کمرنگ کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی با گذشت سه دهه از ظهور این نظام الهی است، تصریح کرد: در این 35 سال دشمنان ما با شیطنت‌ها و کارشکنی‌های مختلف سعی کردند تا جمهوری اسلامی ایران را در یک فضای غبارآلود همراه با یأس و ناامیدی قرار دهند تا ملت ایران از نهضتی که 35 سال پیش آغاز آن را استارت زده پشیمان شود و از ادامه پشتیبانی انقلاب اسلامی دلسرد باشد در حالی که انقلاب اسلامی امروز به دوران بلوغ و حیات طیبه خود دست پیدا کرده و بیش از هر زمان دیگر مایه شرف و مجد این ملت شده است.

علایی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: ما در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب در حالی جشن تولد انقلاب را برگزار می‌کنیم که همه دنیا از ابهت و عظمت انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی بی‌نظیر حکومتی و ارزشی در حیرت و تعجب است و نمی‌تواند حرکت گستاخانه‌ای را در مسیر عزتمندی این نظام انجام دهد.

این مسئول مشارکت در تحکیم باورهای انقلابی و برگزاری شکوهمند جشن‌های دهه فجر را رسالتی همگانی و مسئولیتی سنگین توصیف کرد و ادامه داد: همه باید در این جشن‌ها بسیج شوند تا ابهت و انسجام داخلی و انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر بیش از 20 پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان گرمی تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: این پروژه‌ها شامل طرح‌های عمرانی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری در منطقه است که با برآورد سرمایه شش میلیارد تومان در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار گرمی عمده پروژه‌های افتتاحی را مربوط به مناطق محروم و روستایی آن هم در حوزه آبرسانی اعلام کرد و یادآور شد: در این زمینه تلاش بر این است تا مجتمع‌های آبرسانی شهید مرحمت بالازاده و رجایی در این شهرستان تکمیل شده و به افتتاح برسد.

علایی همچنین در ادامه این جلسه با گله‌مندی از تعطیلی موقت داروخانه شبانه‌روزی بیمارستان ولایت گرمی گفت: با توجه به گلایه‌های مردم و دغدغه‌های عمومی ضروری است هر روز یکی از داروخانه‌های شهر گرمی به صورت شبانه‌روزی و کشیک به مردم ارائه خدمات کنند.

وی به کاهش قیمت گوشت و برخی دیگر از اقلام در منطقه اشاره کرد و افزود: صنوفی که بخواهند با افزایش قیمت بی‌رویه اختلالی در بازار ایجاد کنند به شدت برخورد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم در این زمینه اقدامات و حرکت‌های ناجوانمردانه صورت بگیرد.

انتهای پیام/62003/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول