اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دلیجان:

انقلاب اسلامی ایران به کرامت انسانی و ارزش‌های دینی پرداخته است

فرماندار دلیجان گفت: انقلاب اسلامی ایران به کرامت انسانی و ارزش‌های دینی پرداخته است.

انقلاب اسلامی ایران به کرامت انسانی و ارزش‌های دینی پرداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محسن اکبری ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیار ارزشمندی به همراه داشت که در دهه فجر باید این دستاوردها به خوبی به نسل جوان بازگو و معرفی شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر خلاف خواست و نظر دشمنان شکل گرفته و امروز به درجه بالایی از پختگی رسیده است، تصریح کرد: انقلاب ایران در شرایطی رخ داد که همه سردمداران کفر دست در دست هم داده بودند و با پنجه‌های فولادی خویش نمی‌توانستند از موقعیت کشور ما بگذرند، اما سلاله پاک خدا با دست خالی و با پشتوانه مردم به مقابله با این استعمارگران رفت.

فرماندار دلیجان افزود: مردم در دوران انقلاب با رهبری حسین‌گونه امام راحل تمام تلاش‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و امروز نیز با پیروی از رهبر معظم انقلاب نقش خود را در استمرار و تدوام انقلاب به خوبی ایفا می‌کنند.

اکبری، ایستادگی ملت ایران در برابر تهدیدات و توطئه‌های دشمنان را موجب اقتدار و عظمت انقلاب دانست و بیان کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با توطئه‌های دشمنان و از مقاطع مهم تاریخ کشور است.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی با اتکا بر ولایت‎محوری، بصیرت دینی، انسجام و اتحاد ملی به پیروزی رسید، ادامه داد: امروز رمز پیروزی نظام در برابر تمام توطئه‌های دشمنان حفظ اتحاد و همبستگی مردم است که این وحدت باید در راهپیمایی 22 بهمن ماه به حداکثر برسد.

فرماندار دلیجان با بیان اینکه مردم باید با حضور در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر پایبندی خود به ارزش‌های انقلاب را نشان دهند، اضافه کرد: مردم صاحب اصلی انقلاب اسلامی هستند و همواره رسالت خود را در دفاع از انقلاب اسلامی به خوبی انجام داده‌اند.

اکبری در ادامه از افتتاح و بهره‌برداری از 34 طرح عمرانی همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: این طرح‌ها در بخش‌های عمرانی، اقتصادی، عمران روستایی، خدماتی، کشاورزی، خدمات شهری، تولیدی، اقتصادی و مسکن و با اعتباری بالغ بر129 میلیارد و 875 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسند.

به گفته وی؛ با بهره‌برداری از این طرح‌ها چهار هزار و 500 نفر از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/87010/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول