اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان کامیاران خبر داد

تمام خانواده‌های زندانیان کامیاران زیرپوشش انجمن حمایت از زندانیان

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان کامیاران گفت: در حال حاضر تمام خانواده‌های زندانیان کامیاران زیرپوشش این انجمن قرار دارند.

تمام خانواده‌های زندانیان کامیاران زیرپوشش انجمن حمایت از زندانیان

محمد مظفریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کامیاران اظهار داشت: انجمن حمایت از زندانیان در این شهرستان به همت فرماندار، دادستان و معتمدین در سال 90 راه‌اندازی شد و فعالیت خود در حمایت از زندانیان را از همان سال آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: به علت نوپا بودن این انجمن، بیشترین فعالیت‌های آن تاکنون حول برنامه‌های حمایتی و رفاهی برای رسیدگی به خانواده‌های زندانیان این شهرستان بوده است.

وی یادآور شد: در مدت کم تأسیس این انجمن، تاکنون توانسته‌ایم به همت مسئولان مبالغ قابل ‌توجهی را با هدف حمایت از زندانیان و خانواده‌های آنان جمع‌آوری کنیم که با آن اقدامات خوبی انجام شده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان کامیاران ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر خانواده تمامی زندانیان همه جرایم در کامیاران تحت حمایت انجمن قرار گرفته‌اند و بر اساس نیازسنجی، به خانواده‌های زیرپوشش کمک می‌شود.

مظفریان بیان کرد: هدف اصلی این انجمن افزایش سطح رفاهی خانواده‌های زندانیان است و به همین علت هر ساله سبد کالای اقلام ضروری معیشتی به آنها اهدا می‌شود.

وی در خصوص حمایت از دانشجویان خانواده‌های زندانیان نیز گفت: حمایت از تحصیل این افراد با هدف جلوگیری از بزه‌های اجتماعی در آینده از دیگر اهداف انجمن حمایت از زندانیان کامیاران است که ضمن پرداخت شهریه دانشجویی، برای تهیه کتاب و لوازم‌التحریر و نیز با هدف تقویت بنیه علمی آنان دانشجویان حمایت مالی می‌شوند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان کامیاران گفت: به همت فرماندار و حمایت مالی رئیس زندان، یک قطعه زمین برای احداث مکان انجمن خریداری شده است که امیدواریم به زودی ساخت آن به اتمام برسد.

مظفریان در پایان افزود: طی این دو سال از آغاز کار انجمن حمایت از زندانیان کامیاران، تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان آزاد شده‌اند.

انتهای پیام/79018/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول