اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری خبر داد

ارائه 741 مشاوره رایگان برای زندانیان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری گفت: در 9 ماهه سال جاری 741 مورد مشاوره و وکالت رایگان برای زندانیان زندان‌های استان صورت گرفته است.

ارائه 741 مشاوره رایگان برای زندانیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری، علی نظری، اظهار کرد: فعالیت خوب و مستمر وکلا و مشاوران حقوقی در سطح زندان‌های استان شایسته تقدیر است.

وی افزود: حاصل این تلاش و مساعدت 741 مورد مشاوره و وکالت رایگان در 9 ماهه سال جاری برای زندانیان زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری است.

نظری یکی از اقدامات برجسته زندان‌های استان را حضور وکلای معاضدتی رایگان در زندان‌ها دانست و افزود: در سطح کشور، یکی از استان‌هایی که عملکرد خوبی در زمینه حضور این گونه وکلا در زندان‌ها دارد، اداره‌کل زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی چهارمحال و بختیاری گفت: اداره‌کل زندان‌های استان با حضور 18 وکیل معاضدتی، به صورت رایگان خدمات قابل توجهی به زندانیان ارائه می‌کند که تعامل خوب مددکاران با آنان موجبات کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و تسهیل امور مددکاری را در بر خواهد داشت.

نظری ارائه این گونه خدمات برای افراد بی‌بضاعف و گرفتار جامعه را از جمله امور خیر دانست و گفت: این گونه اعمال خیر جزئی از برنامه‌های اصلاح و تربیت زندانیان است.

مدیرکل زندان‎های استان چهارمحال و بختیاری گفت: وکلا و مشاوران حقوقی در سه ماهه اول 164 مورد، در سه ماهه دوم 239 مورد و در سه ماهه سوم سال 338 مورد مشاوره و وکالت رایگان در سطح زندان‌های استان داشتند.

انتهای پیام/68001/صا/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول