اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد

سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیارد تومانی برای بنادر در سال 93

معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی از سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیارد تومانی برای بنادر در سال 93 خبر داد.

سرمایه‌گذاری 2 هزار میلیارد تومانی برای بنادر در سال 93

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی جهاندیده بعد از ظهر امروز در آئین تودیع مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، بنادر را حلقه اصلی زنجیره تامین کالا توصیف کرد و این مجموعه‌های اقتصادی را اساس حمل و نقل دانست.

وی ضمن اشاره به جایگاه ویژه حمل و نقل دریایی ادامه داد: تلاش فعالان بندری برای شکوفایی اقتصادی ملی باید اساسی و حسابی باشد، چراکه فعالیت‌های بنادر تا بدانجا اهمیت دارد که با افزایش یا کاهش شاخص‌ها در این بخش، آثار مثبت و منفی آن بر روی اقتصاد ملی چشمگیر خواهد بود.

معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه بنادر تجاری کشور ما در حال تبدیل به بنادر نسل سوم هستند، خاطر نشان کرد: در بودجه سال 93 سازمان بنادر، جذب 2 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بنادر کشور هدفگذاری شده است که رقم قابل توجهی است و باید تلاش کنیم تا این هدف محقق شود.

جهاندیده در پایان خواستار تبدیل پسکرانه‌های بنادر به کارگاه‌های بزرگ سازندگی شد و افزود: باید در این پسکرانه‌ها شهرهای لجستیکی ایجاد کنیم و بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری کشور در این زمینه نقشی کلیدی دارد.

انتهای پیام/88001/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول