اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

نهضت امام خمینی (ره) معادلات دنیا را به هم زده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: نهضت بزرگ امام خمینی (ره) در سال 57 نه تنها معادلات سیاسی دنیا را بر هم زد بلکه بیش از سه قرن است که آنها آشفته و متحیر این حرکت عظیم هستند.

نهضت امام خمینی (ره) معادلات دنیا را به هم زده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صابر سپهری عصر امروز در جلسه کمیته فرهنگیان ستاد دهه فجر اردبیل اظهار داشت: بعد از قرن‌ها حضور استعمارگران در کشورمان امام راحل با حرکت بی‌نظیر و تاریخی خود به حاکمیت و سلطه پادشاهان غاصب در این کشور پایان داد و زمینه‌ای را فراهم کرد تا انقلاب اسلامی در مسیر عزت‌مند خود بتواند روز به روز بندهای اسارت و تسلیم شدن در برابر فزون‌خواهان دنیا را بشکند و به یک نقطه متعالی در عرصه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انسانی برسد.

وی از انقلاب اسلامی به عنوان ودیعه گران‌سنگ الهی در دفاع از تمامی دستاوردهای تاریخ اسلام بعد از پایان هدایت‌ها و رهبری‌های ائمه هدی یاد کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان مرکز و منبع انتشار احکام نورانی اسلام به یک پایگاه عظیم ارزشی و اعتقادی دست پیدا کرده که نظیر آن را نمی‌توان در هیچ نقطه‌ای پیدا کرد.

سپهری با بیان اینکه دهه فجر دوره پر‌ افتخار انقلاب اسلامی است که موجب شکوه و عظمت ملت ایران شد، تصریح کرد: دهه فجر هدیه خون هزاران شهید و جانبازی است که ملتی را به استقلال و آزادی رساند و نمی‌شود بر ارزش آن قیمت‌گذاری کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: دهه فجر معادلات سیاسی دنیا را به هم زد و به جهانیان یاد داد که با همدلی می‌توان خوشبختی را به یک ملت هدیه داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل نیز به برنامه‌های تدارک دیده شده برای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین مجموعه در ارتباط با خانواده‌ها و اقشار مختلف جامعه در گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کند.

علیرضا گلشن افزود: دهه فجر فرصت استثنایی است تا دستاوردهای نظام تعلیم و تربیت در اشکال مختلف تبیین شده و بیش از هر زمان دیگر ابعاد آن برای نسل‌های حاضر و آینده بازگو شود.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول