اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان خبر داد

بازرسی از ادارات با هدف بررسی وضعیت مصرف انرژی

فرماندار شهرستان همدان گفت: تعدادی بازرس از دستگاه‌های خدمات‌رسان به صورت اکیپی از ادارات شهرستان بازدید خواهند کرد تا وضعیت مصرف انرژی را بررسی کنند.

بازرسی از ادارات با هدف بررسی وضعیت مصرف انرژی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق بعد از ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان اظهار داشت: دستگاه‌ها و نهاد‌های شهرستان در ایام دهه فجر تلاش خود را برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم به کار گیرند.

وی با بیان اینکه مدیران با بیان دستاوردها، امید و نشاط جامعه را افزایش دهند، افزود: توانمندی‌ها و دستاوردهای نظام را نباید به نام شخص و یا اشخاص خاصی منتسب کرد، زیرا این خدمات به طور کامل به مجموعه نظام مربوط است.

فرماندار همدان در ادامه سخنان خود با اشاره به برودت هوا در همدان گفت: وضعیت مصرف گاز باید به گونه‌ای باشد که در روزهای آینده با مشکل مواجه نشویم.

وی ابراز داشت: در مصرف بقیه حامل‌های انرژی نیز باید ادارات شهرستان دقت نظر داشته باشند.

قهرمانی‌مطلق خاطرنشان کرد: تعدادی بازرس از دستگاه‌های خدمات‌رسان به صورت اکیپی از ادارات شهرستان بازدید خواهند کرد تا وضعیت مصرف انرژی را بررسی کنند.

وی ادامه داد: مدیران و کارکنان دستگاه‌ها باید در مصرف گاز صرفه‌جویی کرده و در روزهای تعطیل وسایل گازسوز را خاموش کنند.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه تخصیص اعتبارات شهرستان همدان نسبت به متوسط استانی پنج درصد افزایش دارد، افزود: مدیران دستگاه‌هایی که اعتبار آنها کمتر از متوسط استان است باید میزان تخصیص اعتبارات خود را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه باید اعتبارات و خدمات همدان در حد و اندازه آن باشد، ادامه داد: هر چقدر در ارائه خدمات به همدان کار شود، باز هم جای کار وجود دارد.

قهرمانی‌مطلق به جدی‌ترین مشکل استان همدان اشاره کرد و یادآور شد: همدان با مشکل جدی راه‌های خروجی جایگزین روبروست که باید فکری برای رفع این مشکل شود.

وی با اشاره به تعریض جاده فرودگاه خاطرنشان کرد: این تعریض باید تا آزادراه همدان ـ ساوه انجام شود تا دیگر شاهد ترافیک در این مسیر نباشیم.

قهرمانی‌مطلق خطاب به اداره راه و شهرسازی بیان داشت: ایجاد راه‌های جایگزین برای خروجی‌های تهران، ملایر و کرمانشاه باید به ترتیب در اولویت باشد.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا حد امکان خدمات خود را به صورت الکترونیک به مردم ارائه دهند تا در هزینه و زمان مردم صرفه‌جویی شود.

فرماندار شهرستان همدان در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: در حال حاضر 100 درصد جمعیت روستایی شهرستان همدان از خانه بهداشت برخوردار است.

وی با اشاره به وضعیت بارش شهرستان همدان از ابتدای مهر ماه تاکنون گفت: در این مدت 230 میلی‌متر بارش در سطح شهرستان داشتیم که این میزان نسبت به سال گذشته 101 درصد و نسبت به میانگین بلندمدت 69 درصد رشد دارد.

انتهای پیام/89007/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول