اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری:

مصرف گاز طبیعی در چهارمحال و بختیاری از مرز 7 میلیون متر مکعب گذشت

مدیر عامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: مصرف گاز طبیعی توسط مشترکین از مرز 7 میلیون متر مکعب گذشت که این حجم مصرف تا کنون بی‌سابقه بوده است.

مصرف گاز طبیعی در چهارمحال و بختیاری از مرز 7 میلیون متر مکعب گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اسماعیل هیبتیان ظهر امروز در نشست با مدیران شرکت گاز استان، اظهار داشت: با وجود دمای بسیار سرد استان طی روزهای اخیر ارائه خدمات گازرسانی با کیفیت مطلوب بدون کوچکترین وقفه‌ای ادامه دارد.

وی بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز در استان تأکید کرد و گفت: مردم استان باید علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی از رعایت نکات ایمنی حین استفاده از گاز طبیعی غافل نشوند.

هیبتیان خاطرنشان کرد: صرفه‌جویی در مصرف گاز موجب خواهد شد تا امکان بهره‌مندی چندین روستا و منطقه محروم از گاز طبیعی در استان فراهم شود.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با اشاره به میزان مصرف گاز طبیعی در سال 92، گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذرماه افزون بر 649.761 میلیون مترمکعب گاز در استان مصرف شده است.

وی کل جمعیت تحت پوشش گاز طبیعی استان را 959 هزار و 965 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 633 هزار و 724 نفر جمعیت شهری تحت پوشش گاز طبیعی و 326 هزار و 241 نفر جمعیت روستایی تحت پوشش گاز طبیعی هستند.

انتهای پیام/68001/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول