اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال صورت می‌گیرد

بهره‌مندی مردم 92 روستای کرمان از نعمت گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در دهه فجر سال جاری 14 پروژه گازرسانی در شهرها و روستاهای استان کرمان افتتاح و مردم 92 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی مردم 92 روستای کرمان از نعمت گاز

محمدعلی ودیعتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در دهه فجر سال جاری 14 پروژه گازرسانی در شهرها و روستاهای استان کرمان افتتاح و حدود 7 هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان بیان داشت: امیدواریم در سال‌های آتی با تخصیص بودجه باقیمانده پروژه‌های جاری، مردم دیگر شهرها و روستاهای این استان پهناور از این نعمت خدادادی بهره‌مند شوند.

ودیعتی در تشریح پروژه‌های دهه فجر عنوان کرد: در دهه فجر در شهرستان رفسنجان 13 روستا با یک‌هزار و 530 خانوار با اعتباری بالغ بر 36 هزار و 269 میلیون ریال، سیرجان 16 روستا با 2 هزار و 938 خانوار و  اعتبار 83 هزار و 856 میلیون ریال، بافت و رابر با 26 روستا و 607 خانوار و زرند و کوهبنان شش روستا و 527 خانوار از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی تصریح کرد: 20 روستا از دهستان‌های شهر بردسیر با 958 خانوار و 11 روستای کرمان با 493 خانوار و در مجموع 92 روستای استان کرمان آماده افتتاح و بهره‌برداری در دهه فجر قرار دارد که بعد از افتتاح پروژه‌های فوق مردم می‌توانند از نعمت گاز طبیعی استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان به بهره‌برداری و گازرسانی به 34 واحد صنعتی در سطح استان در دهه فجر اشاره کرد و گفت: گازرسانی به 34 واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر 11 هزار میلیون ریال در سی و پنجمین بهار انقلاب افتتاح می‌شود.

ودیعتی از افتتاح و اجرایی شدن ایستگاه تقلیل فشار CGS  دوم شهرستان زرند،  CGS دوم رفسنجان و شهرک صنعتی بردسیر در دهه مبارک فجر خبر داد و خاطر نشان کرد: به منظور تقویت فشار و جلوگیری از افت فشار گاز در شهرستان زرند ایستگاه دوم برون‌شهری CGS شهرستان زرند وارد سرویس می‌شود.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول