اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز آغاز شد

برگزاری مسابقه قرآنی 6800 دانش‌آموز در کازرون

مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: از امروز افزون‌بر 6 هزار و 800 دانش‌آموز مقاطع ابتدایی و متوسطه کازرونی در رشته‌های قرآنی حفظ، قرائت و مفاهیم به رقابت می‌پردازند.

برگزاری مسابقه قرآنی 6800 دانش‌آموز در کازرون

مرتضی دیانتی نسب امروز در حاشیه مراسم تجلیل از 91 منتخب شهرستانی و استانی سی و ششمین مسابقه قرآنی فارس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: مقاطع متوسطه 1و 2 در رشته‌های حفظ، قرائت و مفاهیم و نیز مقطع ابتدایی فقط در رشته‌های حفظ و قرائت به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: مسابقه مرحله شهرستانی تمام رشته‌های احکام، اذان، نهج‌البلاغه، انشای نماز و صحیفه سجادیه و مرجع‌شناسی از امروز در مدارس این شهرستان آغاز شده است.

مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: به مناسبت گرامی‌داشت سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص) 91 دانش‌آموز زیر 16 سال دختر و پسر منتخب شهرستانی و استانی سی و ششمین مسابقه قرآنی که با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان در سال جاری برگزار شد تجلیل شدند.

دیانتی نسب در ادامه بهترین راه فرار از وسوسه‌های شیطانی را پناه بردن به دامن کلام وحی و عمل به دستورات نورانی آن عنوان و از دانش‌آموزان خواست عمل به دستورات قرآن کریم را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

وی با ابراز تأسف از رواج شیطان‌پرستی میان برخی از جوانان تصریح کرد: امروزه تبلیغ شیطان‌پرستی توسط دشمنان دین در جامعه رواج دارد و گروه‌هایی مأمور ترویج آن میان جوانان و نوجوانان هستند که در این راستا پدر و مادرها باید مراقب باشند که فرزندانشان به بیراهه کشانده نشوند.

مدیر آموزش و پرورش کازرون در پایان از خیران و متمکنان این شهرستان خواست آموزش و پرورش را در هزینه‌های مسابقات قرآنی و برگزاری محافل انس با قرآن میان جوانان و نوجوانان یاری کنند.

انتهای پیام/2448/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول