اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل:

پیام نور اردبیل 6 پروژه عمرانی اجرایی می‌کند

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: دانشگاه پیام نور این استان با هدف توسعه فضاهای فیزیکی شش پروژه عمرانی با برآورد هزینه هفت میلیارد تومان اجرایی می‌کند.

پیام نور اردبیل 6 پروژه عمرانی اجرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی‌الله خوش‌طینت صبح امروز در نشست هماهنگی این پروژه‌های عمرانی در پیام نور اردبیل اظهار داشت: با عنایت مسئولان دانشگاه پیام نور کشور مناقصه شش پروژه عمرانی دانشگاه پیام نور در سطح استان اردبیل در ماه جاری برگزار شد.

این مسئول یکی از رویکردهای دانشگاه پیام نور را در کنار توسعه کیفی توسعه فیزیکی عنوان کرد و یادآور شد: در پی برگزاری این مناقصه، پیمانکاران پروژه‌های احداث ساختمان فرهنگی، فاز دوم سوله ورزشی و سوله کارگاهی مرکز گرمی، فاز دوم سوله ورزشی مرکز خلخال، ساختمان سوله ورزشی مرکز مشگین‌شهر و ساختمان فرهنگی واحد پارس‌آباد تعیین شده‌اند و عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز می‌شود.  

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل عنوان کرد: در راستای تحقق هدف آموزش برای همه، در همه جا و در همه وقت، این پروژه‌ها در زیر‌بنایی به مساحت 9 هزار و 955 متر‌مربع اجرا خواهد شد.

خوش‌طینت با تاکید بر تقدس فضای علم‌آموزی ابراز داشت: به منظور هر چه مطلوب‌تر شدن فضای ارائه خدمات به طالبان علم در حال حاضر عملیات اجرایی پروژه‌های احداث ساختمان آزمایشگاهی استان در زیربنای 3 هزار و 120 متر‌مربع انجام می‌شود.

وی گفت: ساختمان اداری و آموزشی واحد سرعین در 2 هزار و 300 متر‌مربع ساختمان فرهنگی مرکز اردبیل به مساحت 2 هزار و 300 متر‌مربع سوله ورزشی اردبیل در زیربنای 2 هزار و 664 متر‌مربع نیز در حال انجام است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل از تجهیز آزمایشگاه فیزیک یک و دوم در پنج مرکز و واحد این دانشگاه خبر داد و تصریح کرد: این پروژه با صرف هزینه بالغ بر یک میلیارد ریال در واحدهای خلخال، گیوی، نیر، بیله‌سوار و پارس‌آباد با هدف توسعه کیفی دانشگاه و فراهم کردن بسترهای لازم برای ارتقای شاخص‌های پژوهشی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خوش‌طینت در پایان سخنان خود با بیان اینکه این دانشگاه با داشتن بیش از 30 هزار دانشجو به افزایش فعالیت‌های پژوهشی اقدام کرده است، اذعان داشت: همگام با توسعه کمی به کیفیت تولید علم نیز اهمیت داده‌ایم به طوری که امروز در اکثر محافل و مجلات بین‌المللی و جهانی مقالات و پژوهش‌های علمی و تحقیقاتی دانشجویان به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/62007/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول