اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 2 سال اخیر

8600 مترمربع به فضاهای آموزشی پیام‌نور کردستان افزوده شد

رئیس دانشگاه پیام‌نور کردستان به نگاه ویژه این دانشگاه به ارتقای خدمات آموزشی و زیربنایی در کنار گسترش رشته‌های تحصیلی اشاره کرد و گفت: طی دو سال اخیر 8 هزار و 598 مترمربع به فضاهای آموزشی پیام‌نور افزوده شده است.

8600 مترمربع به فضاهای آموزشی پیام‌نور کردستان افزوده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایوب مرادی ظهر امروز در دیدار معاونان و رؤسای مراکز و واحدهای تابعه این دانشگاه با استاندار کردستان اظهار داشت: دانشگاه پیام‌نور کردستان با بیش از 23 هزار دانشجو از لحاظ جمعیت بزرگترین مرکز آموزش عالی استان است.

وی افزود: ارائه خدمات آموزشی در 92 رشته و گرایش در مقطع کارشناسی و 5 رشته در مقطع کارشناسی ارشد به دانشجویان کثیر این دانشگاه از جمله اموری است که پیام‌نور را با دربرگیری 10 مرکز و واحد دانشگاهی در سطح استان به عنوان مرکزی پیشرو تبدیل کرده است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کردستان اظهار داشت: شیوه نوین آموزشی و ارائه خدمات متناسب با علایق جوانان جویای علم و دانش توانسته جایگاه پیام‌نور را در جامعه تثبیت کرده و روز به روز نیز به علاقه‌مندان به خدمات آموزشی آن افزوده می‌شود.

مرادی خاطرنشان کرد: در کنار ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی فعالیت‌های منسجمی هم برای ارتقای زیرساخت‌های آموزشی انجام شده و طی دو سال اخیر بیش از 8 هزار و 598 مترمربع به زیربنای ساختمان‌های آموزشی و اداری این دانشگاه در سطح استان افزوده شده است.

وی افزود: هم‌اکنون طرح‌های عمرانی متعددی در دست ساخت است که محوطه‌سازی پیام‌نور سنندج با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال، ساختمان فرهنگی بیجار با اعتبار 10 میلیارد ریال، ساختمان آموزشی قروه با اعتبار 800 میلیون ریال و انجام تأسیسات زیربنایی سنندج با 250 میلیون ریال از جمله این طرح‌ها است.

مرادی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: با توجه به وجود اساتید و دانشجویان نخبه در مراکز و واحدهای تابعه پیام‌نور در کردستان ظرفیت بالایی برای گسترش رشته‌های تحصیلات تکمیلی وجود داشته و درخواست ایجاد 11 رشته جدید کارشناسی ارشد نیز به سازمان مرکزی پیام‌نور ارسال شده است که امیدواریم با حمایت مسئولان ارشد استان شاهد تحقق این مهم نیز باشیم.

انتهای پیام/79006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول