اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرمی در مجلس:

دانشگاه پیام نور یکی از قطب‌های مهم علمی کشور است

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه پیام نور یکی از قطب‌های مهم علمی کشور است به طوری که اقدامات دانشگاه پیام نور در گسترش عدالت آموزشی در سطح کشور به ویژه در مناطق محروم شایان تقدیر است.

دانشگاه پیام نور یکی از قطب‌های مهم علمی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام میر قسمت موسوی عصر امروز در جریان بازدید از دانشگاه پیام نور مرکز گرمی با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان اردبیل اظهار داشت: حذف آزمون‌های ورودی دوره‌های کارشناسی در راستای تحقق هدف تسهیل دسترسی برابر همگان به  فرصت‌های آموزش عالی در همه جا و در همه وقت و مناسب بودن هزینه‌های تحصیل از امتیازات دانشگاه پیام نور است.

وی برگزاری آزمون‌های الکترونیکی در این دانشگاه را موفق ارزیابی کرد و یادآور شد: برگزاری آزمون به روش الکترونیکی به عنوان یک افتخار محسوب می‌شود و این چنین اقداماتی دانشگاه پیام نور را به دانشگاهی پیشرو در جنبش نرم افزاری و دستیابی به دانش جدید و تولید علم مبدل ساخته است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از برنامه‌ها و اقدامات دانشگاه پیام نور آن را یکی از قطب‌های مهم علمی کشور برشمرد و به تلاش نمایندگان استان برای ارتقای کمی و کیفی این دانشگاه اشاره کرد و افزود: تمامی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در سطح استان اردبیل نیز از وضعیت خوبی برخوردار هستند و امید است با حضور ریاست جدید دانشگاه پیام نور کشور و عنایت بیشتر مسئولان دست‌اندرکار در افق چشم‌انداز شاهد شکوفایی و تعالی هر چه بیشتر این دانشگاه به ویژه در سطح استان اردبیل باشیم.

موسوی دانشگاه پیام نور گرمی را یکی از مراکز دانشگاهی قدیمی و مستعد توسعه در استان خواند و ابراز داشت: با عنایت به قابلیت‌ها و استعداد‌های موجود از جمله وجود ساختمان‌های اداری و آموزشی استاندارد مورد بهره‌برداری و سالن ورزشی، مجتمع فرهنگی و گلخانه کشاورزی در دست احداث، مزرعه تحقیقاتی، امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی، لابراتوار زبان، سالن آمفی تئاتر، کتابخانه با تجهیزات لازم و... که طی سال‌های اخیر تعبیه شده است این مرکز امکان تبدیل به یکی از مراکز بین‌المللی کشور را دارد که امیدواریم با مساعدت مسئولان امر شاهد تحقق این مهم و ایجاد رشته‌های تحصیلات تکمیلی در آن باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در این بازدید رئیس دانشگاه پیام نور مرکز گرمی نیز از حضور موسوی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی را در مجموعه دانشگاه پیام نور مرکز گرمی تقدیر کرد و با ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز ابراز داشت: با حمایت مسئولان شاهد شکوفایی روز‌افزون در تمامی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور به ویژه در مرکز گرمی هستیم.

جبرائیل فرزانه ایجاد امکانات لازم برای تربیت نیروهای متخصص مورد نیاز را از اولویت‌های این دانشگاه برشمرد و به برگزاری آزمون‏ های الکترونیکی برای نخستین بار در کشور در دانشگاه پیام نور اشاره کرد و یادآور شد: از جمله مزایای این شیوه صرفه‌جویی در زمان، هزینه‌های کاغذ و تکثیر برگه‌های امتحانی است که دانشگاه پیام نور مرکز گرمی یکی از مراکز موفق در برگزاری این آزمون‌ها است.

انتهای پیام/62001/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول