اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرمی در مجلس:

مجلس حمایت ویژه از ورزش در مناطق مرزی را در دستور کار دارد

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به جد پیگیر حمایت و توجه ویژه به ورزش در مناطق مرزی و روستایی بوده و در این زمینه منابع اعتباری خوبی نیز اختصاص داده است.

مجلس حمایت ویژه از ورزش در مناطق مرزی را در دستور کار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان اردبیل، حجت‌الاسلام میر قسمت موسوی در جمع رؤسای هیئت‌های ورزشی در گرمی اظهار داشت: با توجه به مشکلات مالی که اکنون دامنگیر حوزه ورزش و جوانان شده نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی پیگیر افزایش بودجه ورزش و جوانان در سال آتی هستند.

وی تصریح کرد: کمبود اعتبارات به ورزش شهرستان‌ها، مناطق محروم و مرزی بیشترین آسیب را وارد می‌کند و ما نیز در مجلس پیگیر حمایت و توجه ویژه به ورزش در مناطق محروم هستیم.

موسوی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: مبلغ 150 میلیون ریال از وزیر ورزش و جوانان درخواست شده که امیدواریم با پرداخت این مبلغ برخی از مشکلات ورزشی شهرستان گرمی رفع شود.

وی اضافه کرد: قهرمانان ورزشی، افتخارات هر شهرستان هستند و به عنوان الگو برای قشر جوان محسوب می‌شوند بنابراین نگاه ما به جامعه ورزشی، ارزشی است و حضور جوانان در رشته‌های مختلف ورزشی انحرافات اجتماعی از جمله اعتیاد را ریشه‌کن می‌کند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در ادامه به برگزاری جلسات هم‌اندیشی ماهانه تاکید کرد و این جلسات را در پیشرفت ورزش شهرستان مؤثر دانست.

در این جلسه همچنین محمود علایی فرماندار گرمی گفت: برای تقویت ورزش شهرستان باید رشته‌های مختلف ورزشی را در شهرستان گسترش داده و از آنها حمایت کنیم.

در ادامه جلسه رؤسای هیئت‌های ورزشی مشکلات و مواردی را از جمله کمبود اعتبار، کم‌توجهی برخی مسئولان ذیربط به قهرمانان، کمبود امکانات برای برگزاری مسابقات ورزشی، کمبود وسایل تمرین، فقدان وجود فرهنگ‌سازی در بخش ورزش بانوان، نبود اسپانسرهای مالی در اعزام تیم‌ها به مسابقات و نبود وجود سالن تخصصی برای رشته‌های ورزشی مختلف مطرح کرده و خواستار رفع این مشکلات شدند.

انتهای پیام/62003/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول