اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی جهاد کشاورزی اردبیل:

توسعه بخش کشاورزی هدفمند انجام شود

رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: توسعه بخش کشاورزی استان باید به صورت هدفمند و با برنامه‌ریزی منسجم متکی بر علم و دانش و به صورت دانش‌بنیان انجام شود.

توسعه بخش کشاورزی هدفمند انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جاوید صحرایی عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی برای دستیابی به توسعه واقعی کشاورزی در اردبیل اظهار داشت: در اکثر بخش‌های کشاورزی استان اردبیل که شامل انجام مطالعات، برنامه‌ریزی زیرساخت‌ها و اجرای پروژه‌های عمرانی و تولیدی است کارهای مفید و مؤثر بسیاری انجام شده که باید این عملکردها به منظور شفاف‌سازی و تبیین دستاوردها به مردم اعلام شود.

وی تصریح کرد: ما به مدیریت جهادی اعتقاد راسخ داریم و از باب اینکه وظیفه ذاتی خود می‌دانیم آن چنان میل و رغبت به گفتن آنها و بیان کارهای انجام شده در قالب اطلاع‌رسانی‌های شفاف نشان نمی‌دهیم که این رویه باید با همکاری رسانه‌ها تقویت شود.

صحرایی خاطرنشان کرد: با این جلسات که با همفکری اعضای جلسه و در رأس آن استاندار اردبیل، مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیردولتی برگزار می‌شود به نوعی فضای تدبیر توأم با آرامش ایجاد شده و بیش از پیش برای حل مسائل و مشکلات جاری در روند اجرای برنامه‌ها تصمیماتی گرفته شده و چاره‌اندیشی‌ها به شکل مطلوب انجام می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه کشاورزی محور توسعه استان اردبیل است، اضافه کرد: مسائلی که از گذشته و حال مطرح است جای امیدواری بیشتری دارد که خروجی و نتایج ثمربخش این جلسات به عنوان راهکار عملی برای حل آنها تأثیرگذار باشد.

وی بیان کرد: توسعه بخش کشاورزی استان باید به صورت هدفمند و با برنامه‌ریزی منسجم متکی بر علم و دانش و به صورت دانش‌بنیان انجام شود که تمامی تصورات علمی، نظری و اهداف و برنامه‌ها بر مبنای تجزیه و تحلیل علمی پیش‌بینی شده که در آن صورت می‌توان تولید اقتصادی، ارتقای ارزش افزوده تولیدات، بازرگانی، ارزآوری و توسعه پایدار اقتصادی را به خوبی لمس کرد که در آن باید همواره با حفظ منابع پایه به صورت بستر اصلی رشد اقتصادی، نیروی انسانی متخصص در محوریت اصلی برنامه‌ها قرار گیرد.

رئیس روابط عمومی جهاد کشاورزی استان در ادامه یادآور شد: ‌آنچه که در نهایت دستاورد چنین جلساتی است تلاش برای شکوفایی استعدادهای واقعی استان به ویژه در بخش کشاورزی است و ما نیز در مجموعه جهاد کشاورزی استان همگام با تولیدکنندگان و بهره‌برداران سعی خود را در تحقق مصوبات و دستاوردهای این جلسه به کار می‌گیریم.

صحرایی گفت: برگزاری جلسات هم‌اندیشی برای دستیابی به توسعه واقعی کشاورزی استان با حضور استاندار اردبیل برای حرکت‌های مقبول و مطلوب در این حوزه نویدبخش است.

در این جلسه بعد از رهنمودهای کارساز استاندار اردبیل در راستای توسعه کشاورزی پایدار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز خلاصه‌ای از عملکرد جهاد کشاورزی استان را بیان کرده و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان پیشنهادات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/62001/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول