اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/مدیر اداره جهاد کشاورزی قوچان خبر داد

جذب 5 میلیارد تومان تسهیلات توسعه در بخش کشاورزی

مدیر اداره جهاد کشاورزی قوچان با بیان اینکه در سال گذشته حدود 20 میلیارد تومان تسهیلات توسعه بخش کشاورزی جذب شده است، گفت: در سال جاری در مرحله نخست موفق به جذب 5 میلیارد تومان تسهیلات در این بخش شده‌ایم.

جذب 5 میلیارد تومان تسهیلات توسعه در بخش کشاورزی

علی یگانه‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان با اشاره به اینکه قوچان در عرصه محصولات دامی و طیور در استان دارای جایگاه خاصی است، اظهار داشت: قوچان دارای 21 واحد مرغ گوشتی با تولید 3 هزار تن در سال و 9 واحد مرغ تخم‌گذار با تولید بیش از 10 هزار تن در سال است.

وی افزود: جایگاه خراسان در تولید مرغ و تخم‌ مرغ ممتاز بوده و محصولات تولیدی در شهرستان قوچان علاوه ‌بر کمیت از کیفیت بالایی برخوردار است.

یگانه‌مقدم ارتباط با مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی را امری مهم و ضروری برشمرد و تأکید کرد: در مجموعه سیمرغ می‌توان به اطلاعاتی دست‌ یافت که شاید در دانشگاه‌ها به آنان کمتر توجه و اهمیت داده شده لذا باید به این ارتباط ارزشمند میان مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی با مجموعه‌های اداری و صنعتی توجه ویژه‌ای شود.

وی اضافه کرد: مجموعه سیمرغ در حال انجام اقدامات ارزشمندی است که سهم قابل توجهی در تولید کشور خواهد داشت.

مدیر اداره جهاد کشاورزی قوچان با تأکید بر اینکه استفاده از کارشناسان می‌تواند به نفع تولید بالا در منطقه و شهرستان باشد، بیان کرد: مجموعه سیمرغ می‌تواند با اشاعه فرهنگ مکانیزاسیون و حضور مقامات شهری و استانی برای جذب امکانات و تسهیلات قدم‌های مؤثری را بردارد.

وی با اشاره به اینکه در جهاد کشاورزی کارشناسان صاحب‌نظری در حوزه‌های مختلف وجود دارد، گفت: جهاد کشاورزی با دارا بودن توانایی بالا می‌تواند با برقراری تعامل میان بسیاری از واحدهای تولیدی در راستای اشتغال‌زایی کمک‌رسان باشد.

یگانه‌مقدم با بیان اینکه در سال گذشته حدود 20 میلیارد تومان تسهیلات توسعه بخش کشاورزی جذب شده است، گفت: در سال جاری در مرحله نخست موفق به جذب 5 میلیارد تومان تسهیلات در این بخش شده‌ایم.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول