اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی:

برنامه‌های دهه فجر باید مردم محور باشد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی گفت: برنامه‌های دهه فجر باید مردم محور باشد.

برنامه‌های دهه فجر باید مردم محور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، شکرالله حسن‌بیگی ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر استان مرکزی با تأکید بر بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های مردمی، اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر برای تاثیرگذاری بیشتر باید به صورت مردمی و با محوریت مردم اجرا شود.

وی ادامه داد: در برگزاری آیین ایام‌الله دهه فجر کمیته‌ها نقش هماهنگی و جهت‌دهی را دارند و مردم نقش اصلی و محور برگزاری و اجرای جشن‌‌ها هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: در این راستا مسئولان باید فقط بستر سازی لازم را داشته باشند و در برنامه‌ریزی برای تدوین برنامه‌های دهه مبارک فجر به گونه‌ای عمل شود تا مردم و نسل جوان بیشتر مورد توجه و اهمیت قرار گیرند و ارزش‌های انقلاب حفظ و به نسل جوان منتقل شود.

حسن‌بیگی با تأکید بر بالا بردن کیفیت و اثر بخشی برنامه‌های دهه فجر، بیان داشت: ارزیابی از عملکرد کمیته‌ها به منظور ایجاد رقابت در راستای افزایش کیفیت و برگزاری مراسم با شکوه بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه حمایت و پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس و توطئه‌های دشمنان ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در حیات 34 ساله خود توانسته با پشتیبانی و حمایت مردم در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کند و امروز به عنوان یک قدرت انکارناپذیر در جهان خودنمایی کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی با بیان اینکه اجرای برنامه‌ها توسط مردم نشاط و طراوت برنامه‌ها را بیش از پیش افزایش می‌دهد، عنوان کرد: مشارکت مردم در اجرای برنامه‌های دهه فجر موجب تقویت بیشتر برنامه‌ها می‌شود.

حسن‌بیگی با تأکید بر اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان است، بیان داشت: تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، معرفی شهدای قبل از انقلاب و برائت از دشمنان باید در برنامه‌های دهه فجر مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان داشت: امام راحل از گنجینه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید با تبیین و تشریح ابعاد شخصیتی این رهبر بزرگ نسل جوان کشور را با این شخصیت فرزانه آشنا کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی در پایان  پیشرفت و عدالت در سایه حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی را شعار امسال دهه فجر عنوان و اضافه کرد: خلق حماسه سیاسی با حضور با شکوه مردم در انتخابات محقق شده و زمینه خلق حماسه اقتصادی نیز با برنامه‌های دولت و پشتیبانی مردم فراهم شده است.

انتهای پیام/87002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول