اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه:

بیش از 400 کشتی‌گیر سازمان‌یافته در سوادکوه فعال هستند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه با اشاره به موفقیت‌های کشتی سوادکوه، گفت: 429 کشتی‌گیر سازمان‌یافته در سوادکوه فعال هستند.

بیش از 400 کشتی‌گیر سازمان‌یافته در سوادکوه فعال هستند

رضا احمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به استقبال از رشته ورزشی کشتی در سوادکوه، اظهار داشت: موفقیت پنج کشتی‌گیر سوادکوهی در مسابقات اخیر رقابت‌های بزرگسالان کشتی آزاد نمونه‌ای از توانمندی‌های کشتی‌گیران سوادکوهی بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه با بیان اینکه 429 کشتی‌گیر سازمان یافته در سوادکوه فعال هستند، افزود: کشتی‌گیران سوادکوهی در 9 سالن کشتی سوادکوه مشغول تمرین هستند.

وی از فعالیت 14 مربی فعال کشتی در سوادکوه خبر داد و خاطرنشان کرد: کشتی‌گیران سوادکوهی همواره در مسابقات مختلف استانی و ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی کردند.

احمدزاده، حضور در مسابقات لیگ کشتی کشور را موجب تقویت دانسته‌ها و کسب تجارب جدید برای کشتی‌گیران توصیف کرد و گفت: در سال جاری تیم کشتی شهدای شیرگاه در لیگ دسته اول کشور حضور داشت و 9 کشتی‌گیر سوادکوهی در لیگ برتر کشتی کشور به روی تشک رفتند.

انتهای پیام/86015/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول