اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داداش‌پور در گفت‌وگو با فارس:

کشتی به دست صاحب کشتی افتاده است

فنی‌ترین کشتی‌گیر رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور با اشاره به تغییرات فدراسیون کشتی، گفت: کشتی به دست صاحب کشتی افتاده است.

کشتی به دست صاحب کشتی افتاده است

سعید داداش‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به کسب مدال طلا در وزن 70 کیلو گرم هفتاد و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور در تنکابن، گفت: وزن 70 کیلوگرم در وزن جدید رشته کشتی است از لحاظ کمی و کیفی نسبت به اوزان دیگر بالاتر بود.

فنی‌ترین کشتی‌گیر هفتاد و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور که مدال طلای 2007 جوانان آسیا در فیلیپین، مدال طلای 2013 ارتش‌های جهان در تهران، مدال نقره 2008 ارتش‌های جهان در کرواسی و مدال برنز جوانان 2007 در پکن را در کارنامه خود دارد، گفت برای وزن 65 کیلوگرم سنگین و برای 74 کیلوگرم هم سبک بودم و وزن 70 کیلوگرم را برای ادامه بازی‌ها انتخاب کردم.

دارنده مدال طلا در وزن 70 کیلو گرم هفتاد و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور، افزود: در گذشته به نفرات دوم و سوم بها چندانی داده نمی‌شد و دوبنده تیم ملی در وزن 66 کیلوگرم در اختیار مهدی تقوی بود.

وی با بیان اینکه آرزوی کسب مدال طلای مهدی تقوی در وزن 65 کیلوگرم را دارم، خاطر نشان کرد: امیدوارم در اردوی تیم ملی از تجربیات مهدی تقوی استفاده کنم.

داداش‌پور با تشکر از مربیان کشتی خود در سوادکوه و مازندران به تغییرات فدراسیون کشتی اشاره کرد و گفت: کشتی به دست صاحب کشتی افتاده است و رسول خادم از جنس کشتی و تحصیلکرده این رشته است.

انتهای پیام/86015/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول