اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه:

6 کشتی‌گیر سوادکوهی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه با اشاره به حضور کشتی‌گیران توانمند در سوادکوه، گفت: شش کشتی‌گیر سوادکوهی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

6 کشتی‌گیر سوادکوهی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

رضا احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به حضور شش کشتی‌گیر سوادکوهی در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشتی آزاد، افزود: مهدی تقوی در وزن 65 کیلوگرم، سعید داداش‌پور، مرتضی گودرزی و سبحان محمدزاده در وزن 70 کیلوگرم، محمد جواد ابراهیمی در وزن 86 کیلوگرم و عباس طحان در وزن 97 کیلوگرم به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشتی آزاد دعوت شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی از 30 دی تا 13 بهمن در خانه کشتی برگزار می‌شود، افزود: رقابت‌های بین‌المللی جام تختی در 14 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی از درخشش پنج کشتی‌گیر سوادکوهی در هفتاد و چهارمین رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور که در 26 و 27 دی ماه سال جاری در تنکابن برگزار شد، خبر داد و خاطر نشان کرد: نفرات اول تا سوم وزن 70 کیلوگرم و نفر اول وزن 86 کیلوگرم و نفر دوم وزن 97 کیلوگرم در اختیار کشتی‌گیران سوادکوهی قرار گرفت و این افراد به همراه مهدی تقوی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

احمدزاده به انتخاب سعید داداش‌پور به عنوان فنی‌ترین کشتی‌گیر مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور در تنکابن اشاره کرد و گفت: حضور کشتی‌گیران توانمند سوادکوهی در اوزان مختلف بیانگر استعدادهای گسترده این رشته ورزشی در سوادکوه است.

انتهای پیام/86015/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول