اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 12 رأی

پیمان اسراری ناخدای قایقرانی کردستان شد

پیمان اسراری تنها نامزد ریاست قایقرانی کردستان با کسب 12 رأی برای 4 سال دیگر این سمت را به عهده گرفت.

پیمان اسراری ناخدای قایقرانی کردستان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مجمع انتخاباتی هیئت قایقرانی کردستان ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و اعضای مجمع برگزار شد.

در این جلسه پیمان اسراری رئیس سازمان صنعت، معدت و تجارت کردستان به عنوان تنها نامزد ریاست هیئت قایقرانی استان در انتخابات شرکت کرده بود که پس از انجام رأی‌گیری با کسب 12 رأی موافق و یک رأی سفید در مجموع با 13 رأی به مدت 4 سال سکان هدایت این ورزش را در دست گرفت.

رئیس هیئت قایقرانی استان کردستان در خصوص برنامه‌های خود برای رشد و پیشرفت این ورزش در سطح استان گفت: در چهار سال آینده چند برنامه اساسی را دنبال خواهیم کرد.

پیمان اسراری افزود: نخستین برنامه ارتقای جایگاه ورزش قایقرانی کردستان و رساندن این رشته به سطح مناسب خود است، به گونه‌ای که شایسته ورزشکاران استان باشد.

وی احصای استعدادهای قایقرانی کردستان، تبدیل آنها به قهرمانانی در درجات بالا و تحویل به تیم‌های ملی را یکی دیگر از برنامه‌های خود ذکر کرد و افزود: متناسب با ظرفیت کردستان این استان را به عنوان پایگاه یکی از شاخه‌های ورزش قایقرانی مطرح خواهیم کرد.

رئیس جدید هیئت قایقرانی استان کردستان تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌ها، منابع آبی و جغرافیای در حوزه آب‌های آرام و خروشان این منابع را به عنوان پایگاه تفریحی و قهرمانی در نظر می‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ما این است که فضا را در این ورزش به گونه‌ای ساماندهی کنیم تا ورزش قایقرانی بتواند خود را مدیریت و از ظرفیت‌های آبی استان برای درآمدزایی استفاده کند و از وابستگی نجات یابد.

اسراری میزبانی اردوها و مسابقات تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف را به منظور انتقال تجارب ملی‌پوشان به پاروزنان کردستانی از دیگر اهداف خود در 4 سال آینده عنوان کرد.

رئیس جدید هیئت قایقرانی استان کردستان اعزام تیم‌های رشته قایقرانی به مسابقات بین‌المللی به منظور کسب تجربه و ایجاد فضایی بهره‌مند از تعامل، وحدت و همدلی میان اعضا را از دیگر برنامه‌های خود برشمرد.

*بانه پایگاه رشته اسلالوم آب‌های خروشان می‌شود

وی با اشاره به عملکرد خود طی هفت ماه گذشته در این سمت اظهار کرد: میزبانی مسابقات کشوری آب‌های خروشان و اعزام تیم استان به رقابت‌های بین‌المللی هنگ‌کنگ که با کسب دو نقره و یک برنز همراه بود بخشی از موفقیت‌های ما در این مدت بوده است.

اسراری افزود: احیای ورزش قایقرانی در میان مردان و زنان ورزشکار این رشته با استخدام مربیان مختلف و متخصص از دیگر اقدامات صورت گرفته در 7 ماه گذشته است. 

رئیس جدید هیئت قایقرانی استان کردستان، تبدیل شدن شهرستان بانه به پایگاه رشته اسلالوم آب‌های خروشان را که یکی از رشته‌های قایقرانی بوده که دارای مجوز حضور در المپیک است از مهم‌ترین برنامه‌های خود اعلام کرد و گفت: با توجه به وجود رودخانه مناسب در این شهر و با حمایت‌های شهرداری و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی این امر امکان‌پذیر است.  

گفتنی است؛ اسراری در دولت قبلی نیز به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد اما پس از مخالفت شهبازی استاندار وقت کردستان استعفای خود را به فدراسیون اعلام کرد.

پس از رد این استعفا از سوی فدراسیون و به موازات آن مخالفت استاندار با حضور اسراری در این سمت به بهانه مغفول ماندن امور دستگاه‌ اجرایی مربوطه، وی بنا به گفته خود به صورت کژ‌دار و مریض نظارت بر قایقرانی کردستان را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/79012/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول