اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت قایقرانی خبر داد

انتخابات هیئت قایقرانی کردستان با یک نامزد برگزار می‌شود

دبیر هیئت قایقرانی کردستان از برگزاری انتخابات ریاست این هیئت در روز 30 دی ماه و با حضور پیمان اسراری به عنوان تنها نامزد خبر داد.

انتخابات هیئت قایقرانی کردستان با یک نامزد برگزار می‌شود

طاهر باوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: قرار است مجمع انتخاباتی هیئت قایقرانی به منظور انتخاب رئیس آینده هیئت استان برگزار شود.

وی افزود: قایقرانی از جمله رشته‌هایی است که به دلیل برخورداری استان از رودخانه‌های مناسب ظرفیت بالایی برای موفقیت ورزشکاران این رشته دارد.

دبیر هیئت قایقرانی کردستان خاطرنشان کرد: پیمان اسراری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان که پیش از این نیز مدت کوتاهی ریاست هیئت را برعهده داشت؛ مجدداً ثبت‌نام کرده است.

باوانی با بیان اینکه تنها همین یک نفر برای تصدی این سمت نامزد شده است، دلیل بی‌رغبتی خانواده قایقرانی برای حضور در این پست را تنگناهای مالی عنوان کرد.

وی با یادآوری مخالفت استاندار سابق با ریاست مدیران دستگاه‌های دولتی بر هیئت‌های ورزشی استانی گفت: در آن زمان اسراری بنا به دستور، استعفای خود را به مجمع و فدراسیون قایقرانی اعلام کرده بود.

دبیر هیئت قایقرانی کردستان افزود: اگر چه فدراسیون با استعفای وی موافقت نکرد اما خود اسراری برای اجابت دستور استاندار سابق از ورود به مسائل هیئت خودداری و امورات هیئت را خود من بر عهده داشتم.

باوانی با اشاره به اینکه هیئت قایقرانی امسال فقط 2 میلیون تومان بودجه داشته است، گفت: در زمان مدیریت اسراری بر هیئت، مسابقه قایقرانی کشوری در بانه با هزینه 15 میلیون تومانی برگزار شد که بخشی از این مبلغ توسط وی و قسمتی نیز با کمک اداره‌کل گردشگری حاصل شد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر رویکرد استاندار جدید کردستان نسبت به مدیریت رؤسای دستگاه‌ها بر هیئت‌های ورزشی گفت: مجموعه قایقرانی استان از زاهدی درخواست حضور اسراری در این سمت را داشتند و استاندار جدید نیز با وجود اینکه موافقت خود را اعلام نکرده اما مخالفتی نیز نداشته است.

دبیر هیئت قایقرانی کردستان، احتمال حضور رئیس فدراسیون در انتخابات هیئت استان را اندک دانست و گفت: از شواهد و قرائن اینگونه برمی‌آید که مجمع با تفویض اختیارات رئیس فدراسیون به مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در روز 30 دی ماه برگزار خواهد شد.

حضور قایقرانان کردستانی در جام فجر

باوانی در ادامه در خصوص برنامه‌های آینده هیئت اظهار کرد: تیم 6 نفره مردان قرار است روز 16 بهمن ماه در رقابت‌های قایقرانی جام فجر به میزبانی استان تهران حضور پیدا کند.

وی با بیان اینکه 3 نفر از پاروزنان این تیم در بخش کانو و 3 نفر دیگر در بخش کایاک حضور خواهند داشت، گفت: شاهو ناصری، قایقران سنندجی و نفر اول کشور در ماده کانو در حال آماده‌سازی خود در اردوی تدارکاتی تیم ملی به منظور حضور در بازی‌های آسیایی کره جنوبی است.

دبیر هیئت قایقرانی کردستان خاطرنشان کرد: تیم بانوان استان نیز قرار است اسفند ماه جاری در مسابقات تستی ورودی تیم ملی در تهران حضور پیدا کند.

انتهای پیام/79012/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول